روزی هم ما مثل رضا رویگری از اسب خواهیم افتاد! روزی هم ما مثل رضا رویگری از اسب خواهیم افتاد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روزی هم ما مثل رضا رویگری از اسب خواهیم افتاد!

روزی هم ما مثل رضا رویگری از اسب خواهیم افتاد!

برترین‌ها: دامون قنبرزاده، منتقد سینما با انتشار یک فایل صوتی از رضا رویگری در نقد حواشی انتشار تصویری از او در جشنواره فجر امسال یادداشت زیر را منتشر کرد.

روزی ما مثل رضا رویگری از اسب خواهیم افتاد!

او نوشت: 

این صدای رضا رویگری‌ست. او این وویس را چند ماه پیش برایم فرستاده بود که من با این‌که همان موقع اجازه‌ی انتشارش را از ایشان گرفته بودم اما تا حالا منتشرش نکردم. این وویس متعلق به زمانی‌ست که عکس نافرمی از او در خانه‌اش منتشر شد که دو خبرنگار مثلاً به عیادتش رفته بودند. بعد از این‌که در این باره پستی انتقادی گذاشتم، رضا رویگری این پیام را برایم فرستاد. حالا او با عکس‌های جدیدش در نشست خبری جشنواره‌ی چهلم فجر برای فیلم «شادروان»، دوباره در صدر خبرها قرار گرفت، آن‌هم با تیترهایی زننده مانند این: «وضعیت اسفناک رضا رویگری».

چند ماه پیش وقتی عکسش با آن حال نزار در خانه‌اش منتشر شد، همه شکایت کردند و به آن دو خبرنگاری که او را در این وضعیت گرفتار کرده بودند، توپیدند. اما حالا همان‌هایی که شکایت کرده بودند، خودشان با نوشتن چنین تیترهایی، در واقع همان کاری را کردند که آن خانم‌های خبرنگار. اما این نکته از نظر دور ماند که رضا رویگری برخلاف آن زمان، حالا خودش خواسته جلوی دوربین‌ها بیاید. می‌توانست این کار را نکند، اما آمد و به‌سختی ایستادگی کرد. همچنان که در وویسش هم می‌شنوید به من می‌گوید: «از اسب افتاده است، نه از اصل.» او با همین وضعیت، خودخواسته جلوی دوربین‌ها قرار گرفت تا این موضوع را ثابت کند.

بازی بسیار کوتاه او در فیلم «شادروان» عالی‌ست. در همان چند دقیقه، چنان جذاب و نمکین است که حضورش تا انتهای فیلم نیز حس می‌شود. اصولاً رضا رویگری هر چه که جلوتر آمد و از لحاظ جسمی ناتوان‌تر شد، بیش‌تر در نقش‌هایش درخشید. او هوشمندانه سعی کرد میزان نمک نقش‌هایش را بالا ببرد و به نظر من در این کار درخششی حتی بیش از نقش‌های جدی‌اش داشت. جمله‌های کوتاه و بامزه‌اش در همین نشست خبری نیز بر این نکته صحه می‌گذارد که او طبع طنزش را تازگی‌ها بیش از پیش ورز داده است.

حتما بخوانید:  پاتک عارف‌چی‌ها به قوچانی: هلو انجیری هستید!

این صدای رضا رویگری‌ست. او از اسب افتاده است، نه از اصل. همه‌ی ما روزی از اسب خواهیم افتاد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *