رونمایی از اولین مرد ۲۰۰میلیارد دلاری در جهان رونمایی از اولین مرد ۲۰۰میلیارد دلاری در جهان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی از اولین مرد ۲۰۰میلیارد دلاری در جهان

رونمایی از اولین مرد ۲۰۰میلیارد دلاری در جهان

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ جف بزوس رئیس شرکت آمازون و ثروتمندترین شهروند جهان ، اولین میلیاردر در طول تاریخ دنیا است که ثروتش از ۲۰۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

مجله Forbes با استناد به رتبه بندی خود تحت عنوان Real-Time Forbes ، که ثروت میلیاردرها را به صورت آنلاین دنبال می کند ، این مطلب را اطلاع داده است.

اولین انسانی که ثروتش از ۲۰۰میلیارد دلار فراتر رفت

در عین حال ، خاطرنشان می شود که این میلیاردر نتوانسته است مدت زیادی ثرت خود را در سطح بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار حفظ کند و روز چهارشنبه ثروت وی ۱۹۹٫۷ میلیارد دلار برآورد شده است. با این وجود ، حتی این برآورد رکورد جدیدی برای بزوس است. از ابتدای ژوئیه ، ثروت این میلیاردر آمریکایی طور پیوسته در حال رشد بوده و از بیش از ۱۷۲ میلیارد دلار به رقم فعلی یعنی حدود ۲۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

این وضعیت در شرایط ادامه رشد ارزش سهام آمازون مشاهده می شود. قیمت سهام این شرکت در پایان روز سه‌شنبه ، ۱٫۱۸ درصد افزایش یافته و به ۳۳۴۶٫۴۹ دلار در هر سهم رسید و میزان سرمایه شرکت آمازون نیز به ۱٫۶۸ تریلیون دلار رسید. بزوس دارای ۱۱٫۱ درصد از سهام آمازون است و از سال ۲۰۱۷ در صدر لیست ثروتمندترین افراد به روایت فوربس قرار دارد.

آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در جهان است. این شرکت علاوه بر ایالات متحده ، در کانادا ، چین ، برزیل ، ژاپن و کشورهای اروپایی نیز فعالیت دارد. فروشگاه اینترنتی Amazon.com در ژوئیه سال ۱۹۹۵ راه اندازی شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایتالیا، جام قهرمانی یورو را بالای سر برد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *