رونمایی از ۸ خرید دیگر استقلال در نیمه شب! رونمایی از ۸ خرید دیگر استقلال در نیمه شب! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی از ۸ خرید دیگر استقلال در نیمه شب!

رونمایی از ۸ خرید دیگر استقلال در نیمه شب!

 خبرگزاری فارس: مطابق دو فصل گذشته باشگاه استقلال در سیاستی جالب توجه و قابل نقد اخبار نقل و انتقالات باشگاه را در ساعت ۱:۳۰ بامداد به اطلاع هواداران رساند.

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای پیرامون جذب بازیکنان جدید نوشت:باشگاه استقلال در راستای سیاست شناسایی، جذب و پرورش بازیکنان جوان و آینده دار، اقدام به امضای قرارداد با تعدادی از جوانان با آتیه و با استعداد کرده که خدمت هواداران عزیز و اصحاب محترم رسانه معرفی میگردند.

مدیریت باشگاه استقلال نیز همواره روی این موضوع تاکید داشته و یکی از سیاست های اصلی این باشگاه محسوب می شود.

*بازگشت خادم پور و آقایی به استقلال

ضمن اینکه بازیکنان جوان استقلال نظیر سینا خادم پور و سجاد آقایی در پستهای هافبک دفاعی و مهاجم هم که قرضی در تیم های نفت تهران و آلومینیوم اراک حضور داشتند به تیم بازگشته اند. اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

*شاهین طاهرخانیدفاع وسط ۲۱ ساله، با سابقه حضور در تیم ملی جوانان. در تیم های گسترش فولاد و پیکان به میدان رفته است. این بازیکن جوان قراردادی ۵ ساله با استقلال به امضا رسانده است.

 

چند بازیکن جدید آبی پوش شدند

 

*ابوالفضل محمد حسنیمحمد حسنی با سابقه حضور در تیم ملی امید، ۲۱ ساله و در پست مهاجم به میدان میرود. این بازیکن سابقه حضور در استقلال خوزستان را دارد و چهره ای آینده دار است.

 

چند بازیکن جدید آبی پوش شدند

 

*احمدرضا احمدوند

مهاجم ۲۰ ساله با توانایی بازی در نوک حمله، وینگر راست و چپ، سابقه حضور در جوانان استقلال تهران، سایپا، تیم ملی جوانان و هم اکنون بازیکن تیم ملی امید است.

حتما بخوانید:  تلویزیون، نام حجازی را از مناظره سانسور کرد؟

*امیر محمد زالیمدافع راست ۲۲ ساله ای که در تیم ملی امید حضور دارد، با سابقه حضور در تیم های جوانان، امید و بزرگسالان نیروی زمینی و سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می آید.

*امیرحسین کارگراز محصولات آکادمی استقلال به حساب می آید. این بازیکن جوان فصل گذشته به تمرینات استقلال اضافه شد و با تصمیم سرمربی آبی ها فصل آینده نیز در کنار استقلال حضور خواهد داشت.

 

چند بازیکن جدید آبی پوش شدند

 

*امید سام کندر لیگ هفدهم با پیراهن سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور داشت و بیش از ۶۰۰ دقیقه به میدان رفت. او‌ متولد سال ۱۳۷۵ است و پیش از این در نیروی زمینی تهران حضور داشت.

 

۸ بازیکن جوان به استقلال پیوستند

 

*حیدرعلی احمدزاده

این بازیکن در خط حمله حضور دارد. احمدزاده می تواند در دو سمت راست و چپ خط حمله به عنوان بال کناری استقلال را کمک کند. این بازیکن نیز سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *