رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ ارزان و جذاب رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ ارزان و جذاب | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ ارزان و جذاب

رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ ارزان و جذاب

دیجیاتو: مایکروسافت با معرفی سرفیس لپ‌تاپ SE به رقابت مستقیم با کروم‌بوک‌ها می‌رود. این محصول با قیمت ۲۴۹ دلار ارزان‌ترین سرفیس مایکروسافت است که جامعه دانش‌آموزان را هدف قرار داده است.

سرفیس لپ‌تاپ SE به صورت انحصاری به مدارس و دانش‌آموزان فروخته می‌شود. این محصول بخشی از برنامه مایکروسافت برای بازار محصلان است که ویندوز ۱۱ SE را هم برای آن‌ها معرفی کرده. این سیستم عامل محصولی شبیه کروم OS خواهد بود که روی لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت عرضه می‌شود.

رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ دانش‌آموزی

سرفیس لپ‌تاپ SE همان کیبورد و ترک‌پد سرفیس لپ‌تاپ گو را دارد. بدنه تماما پلاستیکی این دستگاه میزبان نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است و اولین سرفیسی به حساب می‌آید که پس از بیش از ۷ سال با نسبت ۱۶:۹ به بازار می‌آید. مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ با سرفیس پرو ۳ به نسبت تصویر ۳:۲ روی آورده بود.

رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ دانش‌آموزی

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت از پردازنده اینتل سلرون N4020 یا N4120 استفاده می‌کند و با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC به بازار می‌آید. این لپ‌تاپ یک وب‌کم ۱ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلم‌برداری ۷۲۰p دارد که پاسخگوی نیازهای کاربر برای تماس‌های ویدیویی خواهد بود.

سرفیس لپ‌تاپ SE یک درگاه USB-A، یک درگاه USB-C، یک کانکتور برق DC و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. بنابراین محصول جدید مایکروسافت اولین لپ‌تاپ سرفیس است که بدون درگاه شارژ مغناطیسی سرفیس عرضه می‌شود. این سرفیس همچنین از قابلیت‌های تعمیرپذیری جذابی پشتیبانی می‌کند و به مدارس اجازه می‌دهد تا نمایشگر، باتری، کیبورد و حتی مادربرد دستگاه را تعویض کنند.

حتما بخوانید:  شنبه، موعد تصمیم‌گیری درباره تعطیلی دوهفته‌ای

رونمایی مایکروسافت از یک لپ‌تاپ دانش‌آموزی

این شرکت ظرف ۱۸ ماه گذشته با متخصصان IT مدارس صحبت کرده و متوجه شده که تمیرپذیری یکی از مشکلات اصلی مدارس در مواجهه با لپ‌تاپ‌هاست. مایکروسافت حالا قرار است قطعات یدکی لازم برای تعویض را هم در فروشگاه‌های خود عرضه کند.

سرفیس لپ‌تاپ SE از اوایل سال ۲۰۲۲ با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا، بریتانیا، کانادا و ژاپن عرضه می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *