ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

برترین‌ها: در حالی پلیس راهور تهران از احتمال افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داده است که فرمانداری پایتخت اعلام کرد: ساعت کار ادارات در ابتدای مهرماه تغییر نخواهد کرد.

ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

افزایش ۳۰درصدی ترافیک با آغاز سال تحصیلی

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امسال نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در تهران با آغاز سال تحصیلی به مدرسه می‌روند و پیش بینی می‌شود ترافیک در تهران نسبت به تابستان افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و … گفت: امیدواریم با همکاری همه این نهادها در روز نخست مهر حضوری پررنگ و موثر را در حوزه‌های ترافیک، امنیت، بهداشت و … خدماتی مناسب و شایسته به دانش آموزان ارائه کنیم.

ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

ساعت کار ادارات تغییر نمی‌کند

عیسی فرهادی، فرماندار تهران درخصوص شناور شدن دو ساعت کار ادارات و سازمان‌ها در ابتدای مهرماه اعلام کرد: تغییر خاصی در ساعات ادارات انجام نخواهد شد و ساعات کار ادارات به صورت عادی و مثل روزهای دیگر است.

وی گفت: استانداری نظر خاصی روی شناور شدن کار ادارات نداشت و معتقد بود تغییر ساعت تغییر چندانی در وضعیت ترافیک ایجاد نخواهد کرد.

فرماندار تهران به حوزه سرویس مدارس پرداخت و گفت: بیش از ۲۰ هزار سرویس مدارس تحت نظر پلیس و تاکسیرانی است فعالیت خود را از اول مهرماه آغاز خواهند کرد و همه رانندگان آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

در همین حال معاون استاندار تهران تاکید کرد:‌ شناور شدن ساعات ادارات در ابتدای مهر ماه منتفی نشده و استانداری تهران منتظر ابلاغ معاون اول رئیس جمهور است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وعده جهرمی برای کاهش هزینه بسته‌های اینترنتی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *