سراج: خوشحالیم که موسیقی در مشهد آزاد شد سراج: خوشحالیم که موسیقی در مشهد آزاد شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سراج: خوشحالیم که موسیقی در مشهد آزاد شد

سراج: خوشحالیم که موسیقی در مشهد آزاد شد

خبرگزاری ایسنا: حسام‌الدین سراج در نشست خبری کنسرت خود در مشهد مقدس اظهار کرد: خوشحالیم که سد مقاومت در برابر موسیقی در مشهد شکست.

سراج: سد مقاومت در برابر موسیقی در مشهد شکست

این خواننده موسیقی سنتی که در محل پردیس هویزه مشهد سخن می‌گفت، در ادامه اظهار کرد: امیدواریم که این روند به شکل صحیحی در آینده ادامه پیدا کند و معنویت موسیقی فراموش نشود.

سراج خاطرنشان کرد: من وقتی در مشهد به روی صحنه رفتم این اتفاق با ناباوری روی داد و هنگامی که سرپرست گروه بامداد با من تماس گرفتند متوجه شدم که ظاهرا هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند و شرایط برای برگزاری کنسرت را فراهم کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شب اول اجرای این کنسرت با کمی تردید برگزار شد ولی در ادامه خوشبختانه متوجه شدیم که مشکلی وجود ندارد و شرایط برای ادامه روند برگزاری کنسرت فراهم است.

این خواننده موسیقی سنتی اضافه کرد: موسیقی و مذهب با یکدیگر تضادی ندارند و در طول یکدیگر هستند ولی دعوایی مجازی بین مقوله مذهب و موسیقی همواره وجود و ادامه داشته و خواهد داشت چون برخی علما معتقدند موسیقی حرام است یا مشکل دارد.

سراج تصریح کرد: ما برای آینده هم درخواست آزادی بیشتر داریم تا هنرمندان بتوانند ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و بهتر و بیشتر به مردم خود خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه که منع شود به نحو دیگری رشد می‌کند و به همین دلیل وقتی در مشهد منع موسیقی وجود دارد موسیقی زیرزمینی در این شهر رشد می‌کند اتفاقی که امروز روی داده و ما شاهد آن هستیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  صدیقی: روزگار مردم را سیاه کردید، علم الهدی: گرانی، مردم را از پا در می‌آورد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *