سردار باقرزاده: سلبریتی‌ها قدرت تشخیص ندارند سردار باقرزاده: سلبریتی‌ها قدرت تشخیص ندارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سردار باقرزاده: سلبریتی‌ها قدرت تشخیص ندارند

سردار باقرزاده: سلبریتی‌ها قدرت تشخیص ندارند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران گفت: آنها هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم ‌تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند.

سردار باقرزاده:

* مسئولین بصیرت شهدا را در اداره امور کشور الگوی خود قرار دهند زیرا بصیرت به آنها در تشخیص و به‌کار‌گیری هرآنچه که با مصالح نظام و مردم کشور هست را کمک می‌کند.

* ترس دشمن از خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد و تولید است لذا مسئولین در کشور به کمک سه اصل بصیرت‌، شجاعت و استقامت‌، در جهت خودکفایی کشور اقدامات موثرتری را انجام دهند و به برنامه‌های اقتصادی کشور در راستای چارچوب اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

* ترویج و توسعه‌ فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت وجدانی و دینی است و امروز متاسفانه شاهد‌یم سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌، تولیدکنندگان در فیلم و سینمای کشور هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم این‌ها تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند که این مایه تاسف است.

* بارها شخصا برای تبدیل سوژه‌های فیلم به برخی از هنرمندان مراجعه کردم ولی هیچ‌گاه موفق به تولید فیلم با ارزش در این زمینه نشدیم.

* وایت شهدا الگوی حقیقی کشورمان است، اینکه عده‌ای در این بین به اسم هنرمند درگیر تبلیغات پوچ شده‌اند و قدرت تشخیص شرایط کنونی کشور را ندارند و این سبب شده که قدمی موثر برای حفظ آرمان شهدا در فرهنگ و سینما تا کنون برنداشته‌اند.

* (با تاکید دوباره بر اهمیت پرداختن سینماگران و هنرمندان به فرهنگ ایثار و شهادت): متاسفانه این خلا در فرهنگ سینما کشور بسیار جدی است که امیدواریم برای رفع آن متولیان فرهنگ و سینما چاره ای بیاندیشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  افزایش زندگی به سبک کانتینری در تهران!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *