سردرگمی در ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس سردرگمی در ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سردرگمی در ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس

سردرگمی در ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس

خبرآنلاین: شنیده ها حاکی است پس از تغییرات دقیقه ۹۰ رئیسی در لیست وزرای اقتصادی که بدون هماهنگی مخبر انجام شده بود، قرار بود ۱۰ صبح امروز لیست کابینه به مجلس ارایه شود. اما با مقاومت آقای مخبر خصوصا در مخالفت با وزیر اقتصاد پیشنهادی یعنی آقای زاهدی وفا و رییس سازمان برنامه و بانک مرکزی که نیاز به تایید مجلس ندارند، ارسال لیست کابینه به تاخیر افتاده است.

سردرگمی در ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس

سردرگمی درباره زمان ارائه لیست کابینه رئیسی

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز گفت: تا جایی که بنده شنیده ام لیست کابینه امروز معرفی نمی شود.

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کابینه رییسی امروز معرفی می شود گفت: تا جایی که بنده شنیده ام امروز معرفی نمی شود. ممکن است به چهارشنبه موکول شود و اگر به چهارشنبه موکول شد یقینا بررسی آن در صحن مجلس باید بعد از عاشورا و تاسوعا انجام شود یعنی به تاخیر میفتد.

او در پاسخ به این سوال که سلیمی عضو هیئت رییسه گفته سه شنبه لیست کابینه رییسی به مجلس ارسال می شود، عنوان کرد: ظاهرا سه شنبه جلسه نگذاشته اند مگر اینکه الان اصلاحیه بدهیم اگر سه شنبه جلسه نگذارند طبق برنامه هفتگی، چهارشنبه جلسه می گذارند.

یکی دیگر از نمایندگان هم گفت: تا الان لیست کابینه به مجلس نیامده و هنوز معلوم نیست و در واقع هیچ چیز قطعی نیست. هنوز تا ساعت ۱۲ وقت داریم شاید لیست به مجلس بیاید.اگر لیست تا ۱۲ ظهر نیاید جلسه بررسی وزرا که قرار بود بعدازظهر باشد و به کمیسیون ها اعلام شده بود، بعدازظهر شروع نمی شود و احتمالا از فردا شروع شود.

حتما بخوانید:  وضعیت اجرای طرح‌ ترافیک در تعطیلات تهران

حتی مخبر با انتشار حکم معاون اولی خودش هم مخالفت کرده و اعلام کرده که با این افراد نمیشود اقتصاد کشور را در شرایط بحرانی فعلی مدیریت کرد.

گزینه مخبر برای وزارت اقتصاد، محمدرضا فرزین بود که برعکس گزینه آقای رئیسی مورد قبول اقتصاددانان است و کارنامه علمی و اجرایی قابل دفاعی دارد. اما اطرافیان آقای رئیسی با بهانه‌های واهی فرزین را از لیست کنار گذاشتند. این درحالیست که برنامه اقتصادی دولت رئیسی را هم محمدرضا فرزین نوشته بود!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *