سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد

سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد

برترین‌ها: دو بازیکن قدیمی استقلال بعد از بازی مقابل پیکان ناراحتی خودشان را از مدیریت، وزارت ورزش و نحوه جدایی استراماچونی ابراز کردند.

وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: الان بهترین موقع است تا من افتضاح مدیریتی تیم را به شما توضیح بدهم. در این مدت همه ما خیلی اذیت شدیم. آقای استراماچونی بارها با ما جلسه گذاشت و حتی کار به جایی رسیده بود که او فکر می کرد که شاید مسخره اش می کنند. آنقدر به حرف های او گوش نکردند که کار به اینجا رسید.

کاپیتان استقلالی ها در این باره ادامه داد: الان مشکل در این باره چه بوده؟ اگر مشکل تحریم است که روز اول به او بگویید ما تحریم هستیم و مشکلاتی اینچنینی داریم. حتی اگر بگویند مشکل مالی بوده که باید پول این مربی را پرداخت می کردند. هیچ جوری نمی شود این افتضاح را پوشاند و آنها قطعا باید بیایند و الان پاسخگو باشند.

سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد

او در صحبت هایش به وزارت ورزش هم گفت: چگونه است که می گویید این هواداران صاحبان اصلی تیم هستند اما هفت هشت ماه که در ورزشگاه ها می گویند فتحی حیا کن رها کن سر می دهند چگونه حرف های هواداران استقلال را نمی شنوید. اصبلا شما چه کاره هستید که برای مردم تصمیم گیری می کنید. اگر این طور هم هست که باید برای این مردم تصمیم درست بگیرید. ما چه کار باید بکنیم. آمدیم و زجر کشیدیم و در بدترین شرایط تیم را آوردیم بالا، مگر می شود در بهترین شرایط مربی تیم را بگیرند.

غفوری درباره حضور وی در جلسه هیات مدیره که شب گذشته برگزار شد و او این حرف ها به آنها هم گفت یا خیر ادامه داد: شب گذشته همه دوستان آمدند خیلی شیک و اتو کشیده با پالتو آمدند و خیلی حق به جانب صحبت کردند. دقیقا مانند همه پرونده هایی که به فیفا می رود و ما می بازیم اینجا هم می گفتند که ما برنده هستیم. ایشان تخلف کرده و باید بگردد اما نمی دانم چرا همیشه ما محکوم می شویم و باید دو سه برابر پولی که باید بدهیم هزینه می کنیم. دیشب هم حرف های مدیران تیم دقیقا همین طور بود.

او درباره حرکت سرمربی ایتالیایی تیم گفت: ما از استراماچونی راضی هستیم و تنها از یک حرکت او دلخوریم و آن هم اینکه درست حق با او بود اما او می توانست کمی برای این هواداران ارزش قائل می شد و نیم فصل می رفت. او که شرایط کشور ما را می دانست. وضع اقتصادی خراب است و این هواداران با جیب های خالی می آیند ما را تشویق می کنند و ورزشگاه را آبی می کنند. او باید برای هواداران استقلال ارزش قائل می شد. من فکر می کنم او شرایط را درک نکرد.

حتما بخوانید:  توئیت میرسلیم درباره کمک کرونایی ایران به آمریکا

وریا درباره توافق فرهاد مجیدی با مدیران این تیم هم گفت: من نمی دانم. این را هم باید به هواداران بگویم که خیلی ها به ما امروز پیغام دادند که بازی نکنیم. من می خواهیم به آنها بگویم که این اسم استقلال است که از هر نامی بزرگتر است. هیچ کسی بزرگتر از استقلال نیست. هیچ چاره ای جز جنگیدن برای استقلال نداریم. باید با ناملایمات و بی مهری ها بجنگیم. با سوء مدیریت ها باید بجنگیم.

او ادامه داد: فقط توی زمین تیم ما یکدست است؛ بیرون از زمین کمکی به ما نمی شود. پول استراماچونی را تحریم بودید و نمی توانستید بدهید، پول بازیکنان را چرا ندادید؟ تحریم بودید؟ نمی توانید به بازیکنان هم پول بدهید. فقط بهانه. فقط بهانه. این سوء مدیریت است. آقای وزیر باید پاسخگو باشد. هواداری که شش ماه، هشت ماه داد زد که مدیرعامل تیم خوب نیست، باید پاسخگوی آنها باشد.

چشمی: ما یک باشگاه بی صاحب هستیم/ فقط ۱۰۲ میلیون گرفته‌ام!

روزبه چشمی مدافع استقلال پس از تساوی این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: دیشب هیات مدیره آمده بود هتل و به‌گونه‌ای صحبت می‌کرد که انگار یک بازیکن از اردو خارج شده و ۲۴ بازیکن جایگزین حضور دارند. وضع ما خیلی خراب است.

وی افزود: مربی ما رفته، مگر می‌شود؟ این بازیکنانی که الآن هستند، از نظر نجابت در تاریخ تکرار نمی‌شوند. من می‌دانم که بازیکنان چقدر گرفته‌اند. وریا ۶۵ میلیون از قرارداد امسالش گرفته است و ۱۰۲ میلیون من گرفته‌ام. آقایان نگویند که پول داده‌ایم زیرا آن‌ها طلب سال‌های پیش ما بوده است. ما استقلالیم و دریافتی ما ۲ درصد بوده است. انگار نه انگار که سرمربی رفته است.

حتما بخوانید:  حق مسکن ۲۰۰میلیونی برای نمایندگان مجلس

سفره دلِ وریا غفوری و روزبه چشمی باز شد

چشمی اضافه کرد: مربی قبل از بازی با سپاهان صحبت‌هایی را با من و وریا کرد و گفت که پول من را نداده‌اند و حساب‌های من را بسته‌اند. قرار بود تا بازی شهرخودرو این مشکلات حل شود اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. مگر شما نمی دانید ما تحریم هستیم؟ یک ماه جلوتر واریز کنید تا ۲۰ بار هم برگشت خورد، فرصت واریز داشته باشید. یکی مثل شفر واکنش نشان نمی‌دهد و یکی هم مثل استراماچونی این‌گونه واکنش نشان می‌دهد. مگر می‌شود استقلال سرمربی نداشته باشد؟

مدافع استقلال با انتقاد از مدیریت این باشگاه گفت: یکی سری اخبار هست که مدیرعامل می‌داند و اعضای هیات مدیره نمی‌داند. مثلا یکی از اعضای هیات مدیره نمی داند ما چقدر گرفته‌ایم. مگر این‌ها زیرمجموعه هم نیستند، پس در جلساتشان چه می‌گویند؟ در ابتدای فصل مشکل پول و زمین و ۱۰۰۰ امکانات نداشته را داشتیم و حالا هم سرمربی نداریم. در یک سری بازی‌ها پول هتل نداشتیم و چیزی نگفتیم تا یک سری مشکلات تیم حل شود. بازیکنان صحبت نمی کنند، مربی که نمی‌تواند سکوت کند. استراماچونی از ۳ هفته پیش فرصت داده بود. از بازی سپاهان مدیریت هیچ واکنشی به مشکلات نشان نداد، بعد دیشب مصاحبه می‌کند و می گوید شوکه شده است. من اصلا شوکه نشدم چون ۲ هفته پیش به همه گفته بود.

او درباره گریه غلامی در هنگام خارج شدن از اتوبوس تیم گفت: هر چقدر هم بازیکن تیم بگوید تاثیر ندارد، نمی‌توانید بگویید تاثیر ندارد. این قضیه روی من و وریا تاثیر دارد، چه برسد به غلامی. ما از لحاظ فنی افتضاح بودیم و در راس همه هم من بودم.

چشمی در خصوص گلایه وریا از استراماچونی گفت: من هم از او گلایه دارم. او قبل از بازی با سپاهان می توانست فسخ کند و برود اما به احترام ما ماند. ما ۵ بازی در ۲۰ روز داریم، حتی اگر پولش را نمی‌دادند هم کاش در این ۵ بازی می‌ماند زیرا در ۲۰ روز اتفاق بزرگی برای او نمی‌افتاد. روز قبل از بازی وریا به من زنگ زد و گفت خودم را هر چه سریع‌تر به محل تمرین برسانم و دیدیم کسی از کادر فنی نیست. باز روز قبل استراماچونی نبود اما دستیارانش بودند. این برای یک تیم لیگ ۳ هم فاجعه است. این که بیخیال تیم هستند عجیب است.

حتما بخوانید:  نقدی: اگر مردم پای صندوق نیایند، باید تابع باشند

مدافع استقلال در خصوص فتحی گفت: من خودم را به عنوان مدیر در نظر می‌گیرم. اگر کسی نیست به من کمک کند یا زورم نمی‌رسد که مشکلات را حل کنم، باید بروم. چرا وقتی امکانات مهیا نیست و کمکی نمی‌شود، باید بمانند؟ دوست دارند فحش بخورند؟ صندلی مدیریت چه چیزی دارد؟ خودشان که می‌گویند چیزی ندارد.

وی افزود: چه کاری باید با ما یا هواداران شود که دیگر نکرده‌اند؟ چه بلایی سر ما نیاورده‌اند؟ نام تیم ما استقلال است اما یک باشگاه بی صاحب هستیم که وسط افتاده‌ایم و داوری، مدیریت، هیات مدیره و اسپانسرها ما را می‌زنند و کسی هم صدایش در نمی‌آید. اگر ۲ سال پیش که اسپانسر پول نمی‌داد، یقه‌شان را می‌گرفتند، الآن این گونه نبود از فلان اسپانسر ۱۰ میلیارد و از بهمان اسپانسر ۱۵ میلیارد طلبکار باشند. اعضای هیات مدیره حتی با خودشان روراست نیستند و با دروغ این تیم را مدیریت می‌کنند. من با دروغ فوقش ۱۵ بازی برای تیم بازی می‌کنم اما شما ۲ سال است با دروغ بالا سر این تیم ایستاده‌اید. با دروغ نمی توانید کاری برای تیم بکنید. اصلا برای مدیریت مهم نیست که هوادار عصبی است، مربی بالای سر تیم نیست و بازیکن به این وضع رسیده است.

چشمی در خصوص سیاست سکوت هیات مدیره گفت: من می‌گویم مدیریت بیخیال است. نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا برسد. دلتان به حال این مردم بسوزد. فکر می‌کنید مردم ما دوست دارند فحش بدهند؟ بیچاره‌ها صبح جلوی باشگاه گریه می‌کنند و بعدازظهر هم باید چنین بازی را ببینند.

آن قدر از جاهای دیگر به این مردم فشار آورده‌اند که مجبور است فحش‌هایشان را در دلخوشی‌شان که فوتبال است خالی کنند. دیدند نمی توانند بازیکن را فراری دهند، سرمربی را فراری دادند. دیگر کاسه صبر ما پر شده اما برای این آقایان مهم نیست. مربی ما را فراری داده‌اید که مربی دیگری بیاورید؟

ما با استراماچونی نتیجه گرفته‌ایم، حالا شما پوچتینو را بیاورید! فرقی به حال تیم نمی‌کند. اصلا استراماچونی فردا برگردد، جواب این ۲ امتیاز را چه کسی می‌دهد؟ استراماچونی هم باید در این خصوص باید پاسخگو باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *