سفر نروید، دورهمی نروید، شب‌ها بیرون نروید، برق را هم قطع می‌کنیم! سفر نروید، دورهمی نروید، شب‌ها بیرون نروید، برق را هم قطع می‌کنیم! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سفر نروید، دورهمی نروید، شب‌ها بیرون نروید، برق را هم قطع می‌کنیم!

سفر نروید، دورهمی نروید، شب‌ها بیرون نروید، برق را هم قطع می‌کنیم!

برترین‌ها: در حالی که طبق هشدار مسئولان بهداشتی کشور به شهروندان توصیه می شود که در روزهای آلودگی هوا و وضعیت شکننده شیوع کرونا برای قطع زنجیره بیماری در خانه بمانند و از هر گونه دورهمی و سفر تفریحی خودداری کنند؛ برخی خاموشی های شبانه در تهران خبرساز شده است.

سفر نروید، دورهمی نروید، شب‌ها بیرون نروید، برق را هم قطع می‌کنیم

قطع برق مشترکان تهرانی امشب چقدر جدی است؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق کشور در پاسخ به این سوال که آیا برق مشترکان تهرانی همچون شب گذشته قطع می‌شود یا خیر؟ توضیحاتی را ارائه داد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در پاسخ به این سوال که آیا امشب هم خاموشی برق در تهران اتفاق می‌افتد یا خیر؟ گفت: خاموشی روز گذشته در تهران و به خصوص شهر‌های اطراف آن از قبل تعیین نشده بود و کاملا اتفاقی بود.

او ادامه داد: خاموشی امشب هم بستگی به رفتار مشترکان دارد و با توجه به اینکه در بعد از ظهر با کاهش دما و برودت هوا مصرف گاز خانگی بیشتر می‌شود این موضوع دور از ذهن نیست.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود: توصیه ما به مشترکان این است که در مصرف انرژی به خصوص گاز صرفه جویی کنند چرا که نیروگاه‌های ما بدون گاز نمی‌توانند برق تولید کنند.

رجبی مشهدی در ادامه به نقش مشترکان در کاهش مصرف سوخت اشاره کرد و گفت: به این منظور، صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها نمایان می‌شود، مشوق‌هایی را که در تابستان برای مشترکان خانگی اختصاص می‌داد، در زمستان نیز اجرایی می‌کند.

حتما بخوانید:  ماجرای توزیع ارز از سوراخ‌های دیوار در نجف

به گفته این مقام مسئول مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند، از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *