سقوط یک فروند بالگرد اورژانس با ۵ سرنشین سقوط یک فروند بالگرد اورژانس با ۵ سرنشین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سقوط یک فروند بالگرد اورژانس با ۵ سرنشین

سقوط یک فروند بالگرد اورژانس با ۵ سرنشین

خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پنج سرنشین سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری فوت کردند.

سید احمد مرتضوی با اشاره به اینکه پنج سرنشین سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری فوت کردند، اظهار داشت: این بالگرد در حال مأموریت امدادی بوده است که دچار حادثه شده است.

سقوط یک فروند بالگرد اورژانس با ۴ سرنشین

وی اظهار داشت: در این حادثه سه نفر کادر پرواز و دو نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی فوت کردند.

رسول طاهری و ستاری کیاوانی کادر اورژانس این بالگرد بودند.

علت حادثه سقوط درحال بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعزام کارشناسان به منطقه سقوط بالگرد، گفت: علت حادثه سقوط بالگرد اورژانس درچهارمحال وبختیاری درحال بررسی است.

ستار فرهادی با اشاره به اینکه علت حادثه سقوط بالگرد اورژانس درچهارمحال وبختیاری درحال بررسی است، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ گروه امدادی به محل سقوط بالگرد اعزام شده است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی شامل نیروهای هلال احمر، اورژانس، فرمانداری، نیروهای انتظامی و مدیریت بحران در منطقه مستقر هستند.

اجساد سرنشینان بالگرد اورژانس پیدا شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر پنج سرنشین بالگرد سقوط کرده اورژانس در چهارمحال و بختیاری پیدا شدند.

سید احمد مرتضوی با اشاره به اینکه پیکر ۵ سرنشین سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری پیدا شدند، اظهار داشت: اجساد به علت سوختگی شدید غیر قابل شناسایی هستند.

پیام تسلیت وزیر بهداشت

در پی سقوط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ در استان چهار محال و بختیاری در حین انجام مأموریت امدادی و شهادت ۵ تن از سرنشینان این بالگرد، سعید نمکی وزیر بهداشت پیام تسلیتی صادر کرد.

حتما بخوانید:  جزئیات درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی

متن پیام تسلیت وزیر

انالله و انالیه راجعون

عروج ملکوتی ۵ نفر از عزیزترین خادمان ملت در اثر سانحه سقوط بالگرد و در حین مأموریت امدادی در استان چهارمحال و بختیاری موجب تالم، تأثر و تأسف بسیار گردید.

به عنوان خدمتگزار مردم با اندوهی وصف ناپذیر، پرواز ابدی این سبکبالان عاشق و شهادت این پیش قراولان عرصه خدمت و سلامت را حضور خانواده‌های داغ دار و مصیبت دیده، جمع همکاران پرتلاش اورژانس و فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، دلیر مردان هوا نیروز و اعضای خانواده نظام سلامت و مردم عزیز و قدرشناس موطن اسلام، از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوندگار عالم برای این شهدای عزیز راه خدمت، خلد برین و رحمت و غفران واسعه الهی آرزومندم.

اسامی شهدای حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

در این حادثه ۳ نفر کادر پرواز و ۲ نفر تکنسین فوریتهای پزشکی به شهادت رسیدند.

مشخصات پرسنل شهید به شرح ذیل است:

آقای رسول طاهری ۳۱ ساله کارشناس فوریتها

آقای ستار کاویانی ۳۹ ساله کارشناس فوریتها

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *