سلامت بازی پرسپولیس – الاهلی زیر سوال رفت سلامت بازی پرسپولیس - الاهلی زیر سوال رفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سلامت بازی پرسپولیس – الاهلی زیر سوال رفت

سلامت بازی پرسپولیس – الاهلی زیر سوال رفت

تابناک ورزشی: سرمربی پیشین و جداشده پرسپولیس دیروز در اظهارنظری عجیب « از چند ماه قبل با مدیران باشگاه جدیدش در تماس بوده است!»

همین یک جمله می تواند محکومیت عربستان در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا دادگاه عالی ورزش را قطعی کند و غرامتی سنگین روی دوش شیوخ عرب بیندازد.

از آنجا که پرسپولیس سوم اردیبهشت ۹۸ با الاهلی عربستان دیدار برگشت لیگ قهرمانان را برگزار کرده و شکست خورده است، می توان به طور قطع گفت این مربی کروات در آن تازیخ با باشگاه رقیب گفت و گوهایی برای انتقال داشته که این موضوع بسیار جنجال برانگیز است. پرسپولیس سه شنبه بیستم فروردین در بازی رفت مقابل الاهلی پرستاره با نمایشی درخشان و بی نقص به پیروزی دو بر صفر دست یافت اما کمتر از دو هفته بعد در دیدار برگشت با ارایه بازی ضعیف و پر انتقاد نتیجه را دو بر یک واگذار کرد!

حالا می توان این احتمال را مطرح کرد که پس از بازی نخست، باشگاه عربستانی با سرمربی رقیب اصلی و ایرانی اش در راه صعود به مرحله حذفی، تماس برقرار کرده و حتی شاید جلسه ای بین آنها برگزار شده است. چند رسانه ایرانی در خلال سفرهای خارجی پرسپولیس، از بازگشت با تاخیر برانکو ایوانکوویچ به تهران نوشته بودند و حالا شک و شبهه ها در این مورد با اعتراف پرفسور ، رنگ دیگری به خود گرفته است.

اعتراف برانکو: از چندماه قبل با الاهلی در تماس بودم!

گفته فعلی برانکو کاملا اتهام اغوای سرمربی از سوی سعودی ها را ثابت می کند؛ همان اتهامی که باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور در ماجرای انتقال مهدی طارمی متوجه پرسپولیس کرد و غرامت میلیون دلاری دریافت نمود.

حتما بخوانید:  قاسمی‌نژاد و استقلال در آستانه توافق نهایی

اعتراف برانکو: از چندماه قبل با الاهلی در تماس بودم!

۲۰ فروردین ۹۸: برانکو کنار فوساتی سرمربی قبلی الاهلی عربستان پیش از آغاز بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا…دیداری که پرسپولیس برد و موجب اخراج فوساتی شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *