سلام «وایکینگ‌ها» به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ سلام «وایکینگ‌ها» به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سلام «وایکینگ‌ها» به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰

سلام «وایکینگ‌ها» به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰

تسنیم: دانمارکی‌ها با غلبه بر جمهوری چک، سومین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا شدند.

در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی جمهوری چک و دانمارک امشب (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ملی جمهوری چک و دانمارک در ورزشگاه المپیک باکوی کشور آذربایجان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود دانمارکی‌ها به پایان رسید.

سلام «وایکینگ‌ها» به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰

توماس دلانی در دقیقه ۵ و کاسپر دولبرگ در دقیقه ۴۲ برای دانمارک و پاتریک شیک در دقیقه ۴۹ برای چک گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در ۴۵ دقیقه نخست این بازی که آمار دو تیم تقریباً برابر بود، این قرمزپوشان اسکاندیناوی بود که روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. این گل خیلی زود و در دقیقه ۵ مسابقه به ثمر رسید زمانی که ضربه ارسالی استریجر را توماس دلانی، هافبک ۲۹ ساله تیم دورتموند از نزدیک نقطه پنالتی به تور دروازه چکی‌ها چسباند و ششمین گلش را برای دانمارک به ثمر رساند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی ایجاد کردند که یکی پس از دیگری به هدر رفت تا اینکه دانمارک در دقیقه ۴۲ بار دیگر به گل رسید. این بار این کاسپر دولبرگ بود که در دهانه دروازه چکی‌‌ها، ارسال زیبای مائله با بیرون پای راست که از مقابل چند بازیکن عبور کرد را به آسانی و در حالی که دروازه‌بان حریف هیچ شانسی برای مهار آن نداشت به گل دوم دانمارکی‌ها تبدیل کرد تا این تیم پیروز به رختکن برود و گام بلندی برای تبدیل شدن به سومین صعود کننده به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ بردارد.

حتما بخوانید:  اعترافات سرکرده گروهک حرکة ‌النضال منتشر شد

در نیمه دوم چک خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این بار هم مانند بازی‌های قبلی این مهاجم چکی‌ها و بهترین گلزن‌ آنها پاتریک شیک بود که با پاسی از کوفال از جناح راست بدون تعلل و مکث توپ را از بین پاهای مدافع روبه‌رو خود عبور داد و دور از دسترس کاسپر اشمایکل به درون دروازه دانمارک فرستاد. این پنجمین گل مهاجم بایرلورکوزن بود که او را در صدر جدول برترین گلزنان جام شانزدهم در کنار کریستیانو رونالدو قرار داد.

کاهش اختلاف دو تیم به یک گل برهیجان بازی افزود و در حالی که چک نسبت به نیمه نخست حملات بیشتری را ترتیب داد، دانمارک با رویکردی محتاطانه‌تر بازی را مدیریت می‌کرد و در دفاع بی‌نقص بود تا اجازه ندهد بار دیگر دروازه‌اش باز شود.

در نهایت چک که در مرحله قبلی رقابت‌ها هلند را حذف کرد، نتوانست از شکست فرار کند تا دانمارک راه مرحله نیمه نهایی شود، جایی که باید با برنده بازی امشب تیم‌های انگلیس و اوکراین مصاف داشته باشد و  یکقدم دیگر به معجزه‌ای که در یورو ۹۲ با فتح جام رقم زد، نزدیک‌تر شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *