سوت داوران علیه قرمز و آبیِ پرطرفدار لیگ سوت داوران علیه قرمز و آبیِ پرطرفدار لیگ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سوت داوران علیه قرمز و آبیِ پرطرفدار لیگ

سوت داوران علیه قرمز و آبیِ پرطرفدار لیگ

برترین‌ها: اشتباهات داوری در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس – سپاهان و استقلال و ذوب آهن حاشیه های فراوانی ایجاد کرده که انتقاد اهالی ورزش رو به دنبال داشت.

سوت داوران علیه قرمز و آبی پرطرفدار لیگ

داور بازی پرسپولیس و سپاهان در حد این بازی نبود

یدالله سلیمانی پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان گفت: داور بازی پرسپولیس و سپاهان در حد و اندازه این بازی نبود و باید برای این دیدار یک داور بزرگ از سوی کمیته داوران انتخاب می‌شد.

یدالله سلیمانی در خصوص عملکرد داوری بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: تمام مردم و کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند داوری را دیدند به نظرم او عملکرد خیلی ضعیفی داشت. داور در حد و اندازه این بازی نبود و باید برای این دیدار یک داور بزرگ از سوی کمیته داوران انتخاب می‌شد. اگر هر داور دیگری بود با اخراج یکی از بازیکنان کنترل بازی را در دست می‌گرفت و همین موضوعات کوچک است که تفاوت بین داوران ما را رقم زده است.

وی افزود: داوری که کارنامه خوبی در فصول گذشته، نداشته برایم تعجب بر انگیز است که چطور برای این بازی به این حساسی انتخاب شده است. معتقدم داوری ما به قهقرا رفته چون کمیته داوران مسئولی ندارد که پاسخگوی عملکرد داوران باشد. رئیس کمیته داوران چه کارنامه‌ درخشانی داشته که به سمت رئیس کمیته داوران انتخاب شده و تنها کار مفید او این است که برود عکس یادگاری بیاندازد.

پیشکسوت داوری گفت: وحید کاظمی تمرکز نداشت و فوق‌العاده دور از انتظار قضاوت کرد. حتی لگدی هم که نورافکن به بازیکن پرسپولیس زد کارت قرمز داشت، اما داور در کمال بی اعتنایی از اخراج بازیکن تیم سپاهان خودداری کرد. دقیقه ۹۲ هم می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی اعلام کند که این کار را نکرد.

حتما بخوانید:  فنونی‌زاده: سیدجلال فکر می‌کرد، رمضان‌یخی است

سوت داوران علیه قرمز و آبی پرطرفدار لیگ

فتحی:چقدر به داوری اعتراض کنم، فدراسیون بگوید ما چه کار کنیم؟

امیر حسین فتحیدر خصوص مسابقه با ذوب‌آهن گفت: تیم ما خوب بازی کرد و دیدید با وجود اینکه در خانه حریف بازی کردیم شرایط خوبی داشتیم و تا دقیقه آخر تلاش کردیم و حتی به گل رسیدیم.

وی افزود: متاسفانه گلی خوردیم که اکثر کارشناسان معتقد هستند آفساید بوده است. من چقدر می‌توانم به این اتفاقات اعتراض کنم.بعد از پایان بازی هم به خبرنگاران در اصفهان گفتم که همه چیز دست ما نیست، ما در دقیقه ۹۰ گل زده‌ایم، اما یکی دو دقیقه بعد گلی خوردیم که همه می‌گویند در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

فتحی تاکید کرد: آن از بازی با فولاد در تهران که به خاطر وقت اضافه گل خوردیم و ۲ امتیاز از دست دادیم، آن هم از اتفاقات بازی با نفت که منجر به اخراج اسماعیلی شد و این هم از اتفاقات بازی با ذوب‌آهن. حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم. اصلا فدراسیون بگوید ما در مورد داوری چه بگوییم و چه کاری انجام دهیم؟

وی ادامه داد: مطمئنا روز شنبه از تیم داوری بازی با ذوب‌آهن هم شکایت خواهم کرد، اگر چه این همه شکایت و اعتراض کردیم ولی مگر فایده ای داشته است؟ ما نامه اعتراض خود را روز شنبه اول وقت به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا دفاعیات بازیکنانی مثل یزدانی و غلامی و …. برای شهرآورد ۹۰ را به فدراسیون ارسال کرده اند یا خیر گفت: بله این اتفاق روز چهارشنبه رخ داد. ما دفاعیات خود را به صورت مکتوب ارسال کردیم و امیدواریم تمام این دفاعیت مورد لحاظ قرار بگیرد.

حتما بخوانید:  سخنرانی متفاوت محمد مخبر درباره مدیریت زمان

فتحی در پایان در خصوص اینکه چرا رای سوپر جام سال قبل اعلام نمی‌شود گفت: واقعا خود ما هم نمی‌دانیم.ظاهرا اعلام رای و رسیدگی به این پرونده فرایند خاصی دارد که تاکنون اعلام نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *