سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

ورزش سه: سیاوش یزدانی به یکی از سوژه های خبری چند وقت گذشته فوتبال ایران تبدیل شده است. از ماجرای سربازی این بازیکن گرفته تا باز شدن پای این بازیکن به پرونده لو رفتن فایل صوتی حسین کنعانی زادگان. عدم استفاده دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از این بازیکن در دیدار برابر امارات از ابتدا و در ادامه حرکت عجیب این بازیکن مقابل هوادار و اخراج او از زمین مسابقه، همگی دست به دست هم داد تا این بازیکن حسابی به سوژه فضای مجازی تبدیل شود.

عدم استفاده اسکوچیچ از یزدانی در ترکیب اصلی تیم ملی نیز حتی باعث واکنش فرهاد مجیدی نیز شد و سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با هوادار حسابی به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخت هر چند که مجیدی روز گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار امروز، با یک عقب نشینی دست دوستی را به سوی اسکوچیچ دراز کرد.

اما این مسائل باعث نشد تا سیاوش یزدانی در پایان بازی با پیکان به این اتفاقات واکنش نشان ندهد. یزدانی درباره این بازی گفت: جام حذفی بازی سختی است. ما نیز می دانستیم بازی خستی داریم. خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم. جام حذفی نیز همین است، توانستیم بازی را ببریم. امیدوارم بتوانیم به مراحل بعدی نیز راه پیدا کنیم.

سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

مدافع استقلال درباره داوری دیدار امروز پاسخ داد: من چیز خاصی ندیدم. داوری خوب بود. نه اتفاق خاصی برای ما رخ داد نه حرف.

یزدانی درباره مصاحبه فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ در دفاع از او و عدم حضور او در ترکیب ثابت تیم ملی برابر امارات گفت: من ابتدا از آقای مجیدی تشکر می کنم. نسبت به من لطف داشتند. خودتان نیز متوجه شدید که ایشان کمی تند شدند شاید بعد از بازی بود و عصبی شدند. من در بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتم ولی اخراج شدم که این اتفاقات پیش می آید. آقا فرهاد دلش پر بود و آن مصاحبه را انجام داد.

حتما بخوانید:  هجوم مردم به طلافروشی‌ها برای فروش طلا

وی ادامه داد: من ۱۰ بار هم مصاحبه کرده ام. من دشمن فراوان دارم و تک تک حرف های من را برای مربیان تیم ملی و یا افراد دیگر می فرستند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. من همیشه در مصاحبه هایم احترام گذاشته ام و گفته ام نظر سرمربی است. یا می خواهد من را بازی بدهد یا بازی ندهد و این نظر سرمربی است و همیشه احترام می گذارم. ولی در مصاحبه قبلی که کردم، یک سری از آب گل آلود ماهی گرفته اند.

او گفت: این دفعه که من در اردو بودم، حتی سرپرست تیم ملی به من گفت چرا همچین مصاحبه ای کردی؟ او چیزی به من گفت که من اصلا این حرف را نزده بودم. دشمن زیاد است و جور دیگری به گوش ایشان رسانه اند. من همیشه گفته ام سلیقه مربی است و دوست دارند من را بازی بدهند و دوست ندارند بازی ندهند. من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم در آینده به من بازی برسد.

یزدانی درخصوص حواشی کنعانی زادگان و انتشار فایل صوتی نیز گفت: یکی دیگر… اصلا من نمی خواهم راجع به ایشان حرف بزنم، چون اصلا دوست ندارم خودم را با ایشان مقایسه کنم. همه چیز عیان است ولی ایشان کار ناجوانمردانه ای کرد و به خودش هم گفتم و همه هم این را می دانند. کس دیگری کارهایش را کرد و انداختند گردن من.

او با گلایه شدید از کنعانی زادگان گفت: بله واقعا کار ناجوانمردانه ای کردند. من هیچ وقت او (کنعانی زادگان) را نمی بخشم. بعضی ها می گویند واگذارش کن (به خدا) ولی من هیچ وقت او را نمی بخشم و علنا هم به خودش گفتم. ایشان هیچ وقت رفیق من نبود و نخواهد بود. چون خودش و دوستانش این کار زشت و ناجوانمردانه را انجام دادند و انداختند گردن من. دیدند شرایط خودشان اینگونه شده، اسم من را وسط انداختند. به هر حال می دانید هواداران پرسپولیس با من خصومت دارند ولی من همیشه به آنها احترام گذاشته اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *