شاگردان کولاکوویچ مغلوب صربستان شدند شاگردان کولاکوویچ مغلوب صربستان شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شاگردان کولاکوویچ مغلوب صربستان شدند

شاگردان کولاکوویچ مغلوب صربستان شدند

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ و در شهر شیکاگو کشور آمریکا به مصاف صربستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد.

این بازی در واقع رویارویی ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران با شاگردان سابقش در تیم ملی صربستان بود به همین خاطر، دو طرف از تفکرات و نحوه بازی یکدیگر کاملاً آگاه داشتند. بازیکنان ایران بازی را بهتر شروع کردند. مشخص بود که کادر فنی به بازیکنان تذکر داده بود که برای پیروزی کافی است کمتر اشتباه کنند. نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران بود. تیم ایران در پایان این ست ۱۳ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع، یک پوئن سرویس و ۹ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. بازیکنان صربستان نیز ۱۶ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع و ۵ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

تیم ملی صربستان در دو ست بعدی با ارتقاء قدرت خط حمله و دفاع روی تور خود توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵ برنده میدان باشد. الکساندر آتاناسیویچ و مجتبی میرزاجان‌پور که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین، بهترین‌های تیم ملی صربستان و ایران بودند.

در ست چهارم، بازیکنان ایران به جریان بازی برگشتند و با وجودی که در حمله به اندازه صربستات موثر نبودند اما با ارائه یک بازی کم اشتباه توانستند ۲۵ بر ۲۳۰ برنده ش=وند تا کار به ست پنجم و تای برک کشیده شود. تیم ایران در پایان این ست ۵۴ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع، ۶ پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. بازیکنان صربستان نیز ۶۳ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

حتما بخوانید:  تیتر یکِ امروز صبح تهران؛ آقا محمدجواد ظریف

صرب‌ها در ابتدای پنجم از ایران فاصله گرفتند و این برتری تا پایان ست حفظ کردند. نتیجه این ست ۱۵ بر ۱۱ به سود صربستان بود.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود از ساعت ۳ بامداد دوشنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *