شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی

شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی

ورزش سه: در روزهایی که فوتبال ایران تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا روزهای بی خبری را سپری می کند انتشار یک خبر می تواند دوباره موج تازه‌ای در فوتبال ایجاد کند؛ بازگشت استراماچونی به ایران.

آندره آ استراماچونی در دوران حضور ۴ ماهه خود در فوتبال ایران و باشگاه استقلال همچنان گزینه ایران را از ذهن خود پاک نکرده است و گفته می شود با این مربی ایتالیایی برای قبول هدایت تیم ملی تماس هایی برقرار شده است.

این در شرایطی است که دراگان اسکوچیچ به تازگی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته اما شیوع ویروس کرونا باعث شده او حتی در یک بازی هم روی نیمکت تیم ملی ننشیند .

شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با استراماچونی

اما سوال اصلی این است که پیشنهاد فدراسیون فوتبال به استراماچونی چقدر جدی است؟ روز گذشته سباستین لتو، دستیار استراماچونی در زمان حضور در استقلال با یکی از نزدیکان خود در تهران تماس گرفت و سوال هایی در مورد تیم ملی ایران و شرایط مالی فدراسیون از وی پرسید. او در این مکالمه تایید کرد که مذاکرات اولیه بین فدراسیون و استراماچونی شکل گرفته است ولی همه چیز به جلسات بعدی موکول شده است.

البته انتشار این خبر در ورزش سه به احتمال زیاد با تکذیب فدراسیون فوتبال همراه خواهد شد اما آنطور که پیداست با تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال ابهام‌هایی در مورد ادامه کار دراگان اسکوچیچ با تیم ملی بروز کرده است اگرچه او هم اکنون در کرواسی در حال آنالیز بازیکنان تیم ملی و برنامه ریزی برای بازی های تیم ملی است.

اسکوچیچ که باید در ماه فروردین دو بازی با هنگ کنگ و کامبوج را پشت سر می گذاشت فعلا در زادگاهش در کرواسی حضور دارد و تغییرات در فدراسیون فوتبال را پیگیری می کند همانطور که در فاصله نزدیک به او آندره آ استراماچونی هم نقشه هایش را برای آینده مربیگری بالا و پایین می کند.

حتما بخوانید:  تصویب بسته حمایتی از ایران از سوی اتحادیه اروپا

هنوز کسی نمی داند تماس برقرار شده با سرمربی ایتالیایی از سوی یک مقام رسمی بوده یا پای ایجنت ها یا فعالان بازار نقل و انتقالات در میان است.

استراماچونی اولین مربی نیست که نامش برای جانشینی اسکوچیچ مطرح می شود و کمی قبل تر رسانه ها خبر از مذاکره با گابریل کالدرون داده بودند که این مسأله از سوی فدراسیون فوتبال ایران تکذیب شد اما تفاوت خبر فعلی با آنچه که در باره کالدرون منتشر شده بود تماس لتو با یکی از نزدیکانش در ایران است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *