شب سیاه تختی با دایی، رادو و البته بارانی شب سیاه تختی با دایی، رادو و البته بارانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شب سیاه تختی با دایی، رادو و البته بارانی

شب سیاه تختی با دایی، رادو و البته بارانی

دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید که کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۴ برای پرسپولیس و محمد رضا سلیمانی در دقیقه ۸۷ برای سایپا گازنی کردند. این دیدار حواشی بسیاری در پی داشت که بعد از گل تساوی سایپا تا پایان بازی و تونل استادیوم و رختکن ها ادامه داشت!

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی سایپا مقابل پرسپولیس در دقیقه ۸۷ محمدرضا سلیمانی زننده گل به همراه برخی از بازیکنان سایپا شادی گل‌شان را مقابل سکوهای هواداران پرسپولیس انجام دادند که این رفتار آنها با واکنش شدید هواداران پرسپولیسی همراه شد. علی دایی نیز با عصبانیت از بازیکنانش خواست به خوشحالی‌شان در قسمت دیگری از زمین و به نحو دیگر بپردازند.

درگیری فیزیکی بازیکنان پرسپولیس و سایپا

برانکو ایوانکوویچ, سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر, در نشست خبری حاضر نشد.

در پایان این بازی درگیری‌های زیادی بین بازیکنان و اعضای دو تیم در تونل و راهروی ورزشگاه تختی تهران به وجود آمد و به همین اعضای تیم پرسپولیس در رختکن ماندند و به نوعی حبس شدند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به درگیری‌های پایان بازی گفت که پرسپولیس به جای دروازه‌بان، بزن بهادر دارد.

علی دایی: به‌ جای دروازه‌بان، بزن‌بهادر دارند

مهدی ضیایی گزارشگر تلویزیونی درباره حواشی دیدار پرسپولیس – سایپا گفت: من در بطن درگیری منتظر تصویربردارمان بودم که پلاتو بگویم، یک دفعه با تجمع بازیکنان همراه شدیم و همه دویدند و بزن بزن شدید بود. همه همدیگر را می‌زدند و من در این بین به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستید و به داخل رختکن بروید. به یکباره دیدم که سیلی محکمی به من زد. واقعا برای اسطوره مملکت بابت این رفتار متاسفم.

حتما بخوانید:  قتل اعضای یک خانواده در اسلام‌آبادغرب

بعد از صحبت‌هایی ضیایی علی حاتم سرپرست باشگاه گفت: علی‌آقا دست روی هیچ کس بلند نمی‌کند و ایشان بزرگنمایی می‌کنند و من حرف دیگری ندارم.

ضیایی هم گفت: من برای باشگاه سایپا متاسفم که به جای عذرخواهی ما را متهم به دروغگویی و بزرگنمایی می‌کنند، در حالی که آنها باید از جامعه خبرنگاران عذرخواهی کنند.

صادق بارانی هافبک تیم فوتبال سایپا می گوید که پرسپولیسی ها جنبه تساوی در دقایق پایانی را نداشته اند.

بارانی: پرسپولیسی‌ها جنبه گل خوردن نداشتند

بعد از حواشی و درگیری‌هایی که در پایان بازی سایپا و پرسپولیس بین بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم رخ داد، تیم داوری ترجیح داد نیم ساعت در ورزشگاه بماند و با تاخیر محل را ترک کند.

همچنین سروش رفیعی که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود در هنگام خروج از ورزشگاه با ماموران یگان ویژه درگیری پیدا کرد. ماموران

قسمتی را مسدود کرده بودند تا هواداران از آنجا تردد نکنند و بعد از این که آنها رفیعی را نشناختند به او نیز اجازه تردد ندادند که این امر باعث درگیری بین آنها شد.

روایت غلامپور از درگیری بازیکنان پرسپولیس و سایپا

حرکت عجیب رادوشویچ در متن درگیری بازیکنان

محمد دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین آمده بودند اما متأسفانه اتفاقات آخر بازی، زیبایی های این بازی را به زشتی تبدیل کرد و نمی دانم چرا بازیکنان پرسپولیس به خاطر دریافت گل چنین رفتار زشتی از خود نشان دادند.

حتما بخوانید:  طالبان: زنان حق رفتن به حمام عمومی را ندارند!

بازیکنان پرسپولیس به علی دایی هم توهین کردند

حمیدرضا طاهرخانی، هاقبک پرسپولیس پس از تساوی یک – یک مقابل سایپا در مورد درگیری‌اش با بازیکنان تیم سایپا گفت: صادق بارانی به من فحش داده اما الان می‌گوید بازیکن کوچک حریف را نمی‌شناسم. آقای بارانی! تو مرا نمیشناسی و به من فحش می‌دهی؟

وی در مورد اینکه بازیکنان سایپا می‌گویند بازیکنان پرسپولیس به آن ناسزا گفته‌اند، عنوان کرد: خیر چنین چیزی نیست، سلیمانی در محوطه جریمه با مشت به صورت من زده و به من فحش می‌دهد.

شجاع: آقای دایی چیزی که نشنیده را نگوید

 بوژیدار رادوشویچ دروازه بان اهل کرواسی پرسپولیس می گوید بازیکن سایپا به خانواده او فحاشی کرده است .

رادوشوویچ دقایقی بعد از اتمام بازی جنجالی مقابل سایپا به خبرنگار ما گفت :بازیکن حریف به من فحش داد. من نمی توانم تحمل کنم کسی به من فحش بدهد. آنهم به مادرم. خطاب به آن بازیکن تیم سایپا می گویم فارسی را متوجه می شوم و حتی الان به فارسی مصاحبه می کنم.

او در ادامه گفت:پرسپولیس خون و مثل خانواده من است و اگر کسی به هم دسته من توهین کند انگار به من توهین کرده.

رادو در پایان حرفهایش گفت: من به هیچ وجه کسی را نزدم آقای دایی هم با من درگیر نشد و فقط گفت چرا با بازیکن من درگیر شده ای. من مشکلی با ایشان ندارم.

درگیری شدید در بازی سایپا – پرسپولیس

علی حاتم، مدیر تیم فوتبال سایپا راجع به درگیری‌های بعد از پایان بازی رادوشوویچ، دروازه‌بان پرسپولیس اظهار کرد: واقعا متاسف هستم که در فوتبال ما یک دروازه‌بان خارجی که گلر دوم یک تیم هم هست، چنین رفتارهایی انجام می‌دهد.

حتما بخوانید:  کرونا، کسب و کار مداح - سلبریتی‌ها را داغ کرد

واکنش تند مدیر سایپا علیه شجاع و مُشت‌های رادو

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برای داور بازی احترام قائلیم اما هر بار حسین زرگر بازی پرسپولیس را سوت زده برای ما حاشیه درست شده است.

خبیری: برخی‌ها به اندازه دهان‌شان صحبت کنند

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *