شجاع مصاحبه کرد، عرب برخورد می‌کند شجاع مصاحبه کرد، عرب برخورد می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شجاع مصاحبه کرد، عرب برخورد می‌کند

شجاع مصاحبه کرد، عرب برخورد می‌کند

خبرآنلاین: امروز مصاحبه‌ای از قول شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس علیه ایرج عرب منتشر شد. شجاع در این مصاحبه به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: «من از مدیرعامل باشگاه‌مان گله دارم؛ اگر بازیکنی را نمی‌خواهید و قرار است بازیکنی در لیست مازاد باشد چرا اینقدر دیر این مسئله را اعلام کردید؟ الان که همه تیم‌های لیگ برتری بسته شده‌اند و دوران بدنسازی را پشت‌سر می‌گذارند و در این شرایط کمتر تیمی بازیکن جدید جذب می‌کند. من با هر سه بازیکن زندگی کرده‌ام و می‌دانم که آن‌ها الان چه حال و اوضاعی دارند. در حال حاضر این بازیکنان به چه تیمی می‌توانند بروند؟ همه ما دل‌نگران آن‌ها هستیم و غصه آینده آن‌ها را می‌خوریم. الان تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، تراکتور و … بسته شده و در دوران بدنسازی هستند و در این بین بازیکنان ما که نمی‌توانند به تیم‌های پایین جدول بروند و باید در تیم‌های مطرح بازی کنند. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم که آن‌ها خودشان را جای این بازیکنان بگذارند و ببینند که این سه نفر در حال حاضر چه شرایطی دارند؟ باید آینده بازیکنان را مدنظر قرار دارد چرا که شاید با همین تصمیم آینده این سه بازیکن نابود شود.»

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که قرار است گزارش این مسئله به صورت رسمی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برود تا آنجا در خصوص خلیل‌زاده تصمیم گیری شود.

این در شرایطی است که ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی این باشگاه خواسته تا با خلیل‌زاده برخورد کنند تا دیگر شاهد موضع‌گیری مستقیم بازیکنان علیه مدیریت و کادرفنی نباشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زمان آغاز طرح پیش‌فروش نفت به مردم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *