شروع طوفانی شاگردان کولاکوویچ در «وارنا» شروع طوفانی شاگردان کولاکوویچ در «وارنا» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شروع طوفانی شاگردان کولاکوویچ در «وارنا»

شروع طوفانی شاگردان کولاکوویچ در «وارنا»

مهر: نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهانی والیبال روز یکشنبه به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا آغاز به کار کرد. تیم ملی والیبال ایران نیز امروز(چهارشنبه) در وارنا بلغارستان و در نخستین گام مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم پورتوریکو رفت.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، علی شفیعی و سید محمد موسوی بلند قامتان ایران در شروع بازی بودند. ملی پوشان در یک دیدار آسان و راحت با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پورتوریکو به برتری رسیدند و شروع طوفانی در مسابقات قهرمانی جهان را آغاز کردند.

*نتایج ست شماری:ست نخست: ۲۵ بر ۱۹ به سود ایرانست دوم: ۲۵ بر ۱۴ به سود ایرانست سوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران

این سومین رویایی رویی دو تیم ایران و پورتوریکو بود و در هر سه بازی تیم ملی ایران پیروز مسابقات بوده است.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند همگروه هستند. در دیگر بازی گروه ایران دو تیم بلغارستان و فنلاند مقابل هم قرار گرفتند و بلغارستان ۳ بر صفر به پیروزی رسید و دو تیم کوبا و لهستان نیز از ساعت ۲۲ امشب به مصاف هم خواهند رفت.

رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و تیم ملی ایران که در سال‌های ۱۹۷۰، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ حضور داشته است موفق شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب شده در ادوار رقابت‌های قهرمانی جهان برای والیبال ایران بوده است.

*برنامه دیدارهای ایران در مرحله گروهی:

ایران – بلغارستان، پنجشنبه، ساعت ۲۲:۱۰ایران – کوبا، شنبه، ساعت ۱۸:۳۰ایران – لهستان، دوشنبه، ساعت ۲۲:۰۰ایران – فنلاند، سه شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

حتما بخوانید:  همتی: بدون ما سرنوشت نرخ ارز و تورم معلوم نبود

۲۴ تیم حاضر، در چهار گروه ۶ تیمی حضور دارند و در پایان مرحله نخست، ۱۴ تیم برتر از ۳۰ شهریور رقابت خود را در مرحله دوم آغاز خواهند کرد و در نهایت قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هشتم مهر ماه مشخص می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *