شریعتمداری: ملت ما از جنگ هراسی ندارد شریعتمداری: ملت ما از جنگ هراسی ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شریعتمداری: ملت ما از جنگ هراسی ندارد

شریعتمداری: ملت ما از جنگ هراسی ندارد

ایرنا: مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران برای حفظ انقلاب گفت: شایسته است مسئولیت های کشور به کسانی واگذار شود که طعم فقر را چشیده باشند چراکه این افراد به تاکید امام راحل، یاران همیشگی و وفادار انقلاب خواهند بود.

شریعتمداری: شرایط بسیار خطیر است اما خطرناک نیست

«حسین شریعتمداری» عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان و یاران انقلاب که در حسینیه امام (ره) شهر همدان برگزار شد اظهار داشت: ظلم ستیزی و بی حد و مرز بودن ۲ ویژگی مهم اسلام ناب است و در غیر اینصورت به تعبیر امام راحل اسلام آمریکائی است.

وی با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه که آمریکا در راس آن است ماهیتی و ماهوی است گفت: این ماجرا وقتی تمام می شود که ما در حاکمیت از اسلام ناب دست بکشیم و به اصطلاح برخی، به اسلام «عرفی» و «میانه» تن بدهیم و یا اینکه نظام سلطه از خوی سلطه گری اش کوتاه بیاید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: میدان درگیری ما با دشمن در طول عمر انقلاب تغییر کرده اما ماهیت آن هیچ تغییری نکرده است.

او تصریح کرد: در این مسیر تنها کسانی تا آخر یار انقلاب خواهند ماند که طعم فقر را چشیده باشند و بی تردید باید مسئولیت های کشور به این گروه سپرده شود و این مهم از تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب است.

شریعتمداری به دستاوردهای موشکی کشورمان اشاره کرد و گفت: هنگامی که ما موشک‌های دور برد و نقطه زن را آزمایش می کردیم مسئول موشکی اسرائیل با وجود دشمنی با ما کلاهش را به نشان احترام از سر بر می دارد و مردم ما باید آگاهانه به این توفیقات بیندیشند.

حتما بخوانید:  عصبانیت شریعتمداری از موضع برجامیِ دولت

وی تاکید کرد: این موفقیت ها محصول انقلاب است که اگر به پیروزی نرسیده بود اکنون جوانان و ملت ایران تحت امر مستشاران آمریکایی بودند و هیچ اختیاری از خود نداشتند.

این روزنامه نگار به ترفند و نیرنگ های دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن تمام برگ های برنده اش را به میدان آورده و اگر گزینه جنگ را انتخاب کند ملت ما واژه جنگ را هشت سال با گوشت و خون لمس کرده و هراسی ندارند.

شریعتمداری با اشاره به روند ناموفق مذاکرات برای رفع و لغو تحریم ها علیه کشورمان در گذشته گفت: شمار این تحریم ها اکنون به ۱۵۰۰ رسیده است.

به گفته او علاوه بر این شرایط دشوار تحریم، دولت فعلی نه تنها خزانه ای خالی بلکه با یک بدهی کلان تحویل گرفته که تنها یک قلم آن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است که دولت باید ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۵ بپردازد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: آنها که از تغییر و تحول در اقتصاد کشور با گذشت سه چهار ماه از عمر دولت هستند، از هشت سالی که مسئولیت داشتند گزارش اقتصادی بدهند.

به گفته او شرایط کنونی ما بسیار خطیر است اما خطرناک نیست زیرا از عقبه های بسیاری عبور کردیم و اکنون دشمن همه توانش را برای تغییر افکار مردم بکار گرفته تا بتواند رفتار عمومی را در چنبره مدیریت خودش بگیرد.

وی تصریح کرد: این موضوع مصداق بارز جنگ نرم است و مردم باید مراقب باشند و پاشنه آشیل حریف را بشناسند و به قول شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن کوچه را باز نکنند.

حتما بخوانید:  چرا «مرگ بر آمریکا» کلیشه نیست؟

شریعتمداری گفت: دشمن اکنون به دنبال شکار اشخاص میانجی است و مسئولانی که به واسطه مال، ثروت و یا فرزند با خط اصلی انقلاب زاویه و فاصله گرفته اند بهترین گزینه برای مقاصد دشمنان محسوب می شوند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *