شفر: کی‌روش و برانکو باید به مرخصی بروند شفر: کی‌روش و برانکو باید به مرخصی بروند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شفر: کی‌روش و برانکو باید به مرخصی بروند

شفر: کی‌روش و برانکو باید به مرخصی بروند

خبرگزاری تسنیم: وینفرد شفر سرمربی تیم فوتال استقلال در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهیم تمرینات را آغاز کنیم، از چند هفته قبل تمرینات انفرادی به بازیکنان دادیم و آنها این تمرینات را انجام دادند. شما امروز و دیروز دیدید بازیکنان در شرایط بدی نبودند و الان تا ۷۰ درصد آماده هستند.

وی ادامه داد: برای ۳۰ درصد باقی‌مانده آمادگی بازیکنان هم باید هم در تمرینات و هم در اردوی پیش‌فصل کار کنیم. فرشید اسماعیلی قراردادش را با باشگاه تمدید کرد که این خیلی خوب است. باید ببینیم وضعیت وریا غفوری چگونه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فصل بسیار بسیار سختی پیش روی این تیم خواهد بود، تصریح کرد: دو بازی بسیار سخت در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت و نیاز داریم بازیکنان ملی‌پوش و باکیفیت ما از جمله وریا غفوری و باقری را داشته باشیم. السد بازیکنی مانند ژاوی دارد. اگر بخواهیم هواداران را شاد کنیم، باید سخت کار کنیم.

شفر در مورد اعتراضش به زمان برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: باید بگویم شایعات زیادی در این خصوص شنیدم. موضوع خیلی مهم که از برگزاری سوپرجام هم مهم‌تر است، موضوع سلامتی بازیکنان است. این بحث نه فقط برای ما، بلکه برای تیم رقیب هم وجود دارد. فکر نمی‌کنم برگزاری این مسابقه بدون حضور ملی‌پوشان خیلی خوب باشد. فدراسیون فوتبال هم نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال کرده و به آنها گفته بازیکنان تیم ملی باید دو هفته استراحت کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه سوپرجام باید بازی باکیفیتی باشد، گفت: استراحت دو هفته‌ای به ملی‌پوشان طبیعی است، اما مجبوریم بازیکنان غیراصلی را جایگزین بازیکنان اصلی تیم خود کنیم و این باعث می‌شود کیفیت سوپرجام کاهش یابد. من می‌خواهم در سوپرجام بازی کنم و استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش بگذارد، اما ممکن است مجبور شویم به بازیکنان زیر ۲۳ سال و جوان فرصت بازی دهیم و پرسپولیس هم بخواهد بازیکنان جوانش را به بازی بفرستد.

حتما بخوانید:  قصه‌های مجید و ناخدا خورشید در آخر هفته سیما

سرمربی تیم استقلال در مورد اردوی اروپایی این تیم و دیدارهای تدارکاتی پیش روی آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: امروز این موضوع را مشخص خواهیم کرد. مشکل اصلی ما در دیدارهای دوستانه با رقبای سطح بالای اروپایی، این است که این تیم‌ها برنامه خود را از مدت‌ها قبل مشخص کرده‌اند و نمی‌توانیم در این مدت کم با تیم‌های آلمانی تماس بگیریم و درخواست بازی تدارکاتی داشته باشیم. برنامه آنها از مدت‌ها قبل، روز به روز مشخص شده و امیدوارم این موضوع این هفته نهایی شود، وگرنه با مشکل زیادی مواجه می‌شویم.

شفر درباره مشکل به وجود آمده برای پاسپورتش گفت: باشگاه گفته دو روز دیگر پاسپورتم را می‌گیرد. کار بدون پاسپورت خیلی برای من سخت است و نمی‌توانم بدون آن کار کنم.

وی درخصوص جذب مامه تیام تصریح کرد: روز گذشته به همراه مدیرعامل باشگاه با او صحبت کردیم. امیدوارم مدیرعامل باشگاه هر چه سریع‌تر با تیام به توافق نهایی برسد و او به تیم بازگردد. مدیرعامل باشگاه می‌داند چه اتفاقی باید بیفتد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا کادر پزشکی در روزهای اخیر در تمرینات استقلال حاضر نشده است، تصریح کرد: ۱۰ ماه است که نوروزی را می‌شناسم و فکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشته است. او در روزهای آتی به تیم اضافه خواهد شد.

شفر در واکنش به سوالی در مورد اینکه آیا او هم با برانکو در عملکرد بهتر بازیکنان داخلی نسبت به لژیونرها در تیم ملی هم‌نظر است یا خیر، از خبرنگاران خواست که با توجه به تماشای بازی‌های تیم ملی، خودشان به این سوال پاسخ دهند که خبرنگاران گفتند بازیکنان داخلی عملکرد بهتری داشتند!.

حتما بخوانید:  گل‌واژه روحانی درباره قیاس آلودگی ایران با هند!

سرمربی استقلال تصریح کرد: فکر می‌کنم کی‌روش و برانکو باید ۴،۳ روز به مرخصی بروند و از فشار مسابقات خارج شوند. شما بازی بازیکنان استقلال و پرسپولیس را دیدید. امید ابراهیمی و مجید حسینی فوق‌العاده بودند. دروازه‌بان پرسپولیس یکی از بهترین‌ها بود. چرا الان دو تیم از ایران در نیمه‌نهایی غرب آسیا حضور دارند؟ اگر ذوب‌آهن هم با استقلال بازی نمی‌کرد، از چهار تیم ایرانی، سه تیم در نیمه‌نهایی آسیا بازی می‌کردند. لیگ ما خیلی خوب است و می‌توانیم آن را بهتر کنیم. همانطور که لیگ آلمان و انگلیس هم می‌تواند بهتر باشد.

وی در خصوص حضور امیر حسین صادقی در تمرین استقلال و احتمال حضور این بازیکن به جای سیدمجید حسینی در استقلال عنوان کرد: با صادقی در خصوص جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل صحبت کردیم تا شناخت بیشتری نسبت به او پیدا کنم. صحبت‌های ما در مورد فوتبال بود و هیچ صحبتی در خصوص مسائل کاری انجام ندادیم.

سرمربی استقلال در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص پیشنهادات سیدمجیدحسینی به گوش می‌رسد، گفت: در خصوص شایعات قبلا صحبت کردم و شایعات چندان مهم نیستند و باید ببینیم چه اتفاقاتی در حال افتادن است. ۱۰، ۱۱ ماه پیش حسینی بازیکن معروفی نبود اما در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشت و کار خود را به خوبی انجام داد تا در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین مدافعان آسیا شود و این موضوع مهمی است.

شفر در پایان در خصوص احتمال جدایی امید ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم ابراهیمی در ایران و استقلال بماند. قطعا اگر او در ایران بماند فقط برای استقلال بازی می‌کند. امید فرمانده استقلال است و در جام‌جهانی نیز مشاهده کردیم که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود. از عملکرد بازیکنانم در جام‌جهانی بسیار خوشحال هستم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *