شهرام شکوهی: من فقط عینکم را برداشتم شهرام شکوهی: من فقط عینکم را برداشتم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شهرام شکوهی: من فقط عینکم را برداشتم

شهرام شکوهی: من فقط عینکم را برداشتم

خبرگزاری تسنیم نوشت: شهرام شکوهی از ماجرای ۱۸ عمل جراحی روی صورتش گفت و شرایط سخت خواننده شدن در مقایسه با بازیگر شدن را شرح داد و تاکید کرد که با پول نمی شود خواننده شد.

 چندی بود که از شکوهی و کنسرت‌هایش خبری نبود. علت این غیبت را بیماری و مسائل شخصی بیان می‌کند. او قرار بود ۲۰ تیر کنسرتی در تهران داشته باشد که البته به دلیل مشکلاتِ قلبی و عمل جراحی، این کنسرت برای یک ماه به تعویق افتاد. علت مشکل قلبیِ شکوهی هم در نوع خودش جالب است؛ دیدن بازی ایران و گل نشدنِ توپ طارمی در دقیقه ۹۴ بازی با پرتغال.

شهرام شکوهی: من فقط عینکم را برداشتم

شهرام شکوهی درباره اینکه ۱۸ عمل جراحی روی صورتش انجام داده است یا خیر؟ گفت: صورت من الان مقابل شماست؛ بیایید و ببینید. من فقط عینکم را برداشتم و البته پولیپ بینی‌ام را هم عمل کردم.

وی گفت: به هر روی ماندگاری برای هنرمند ارزشمندترین چیز است. اینکه سال‌ها بعد شما را کسی ببیند و بگوید که با فلان آهنگ شما خاطره دارم یا با فلان آهنگ شما عاشق شدم و ازدواج کردم.

او درباره وجود مافیا در موسیقی توضیح داد: اگر درباره بازیگری می‌گفتید بیشتر قبول می‌کردم. ممکن است شما با پول بتوانید نقشی را در یک فیلم بخرید. اما با پول نمی‌توانید سالن را پر کنید.

شکوهی اظهارکرد: با پول نمی‌توانید صدایتان را وارد ضبط ماشین‌ها کنید. گوش ما انسان‌ها بر خلاف چشم‌مان سخت‌تر فریب می‌خورد. شما نمی‌توانید خودتان را مجبور به شنیدن صدای کسی کنید که از صدایش خوشتان نمی‌آید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کنایه محسن هاشمی به گشایش‌ِ مدنظر روحانی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *