شورش در زندان برزیل؛ ۱۶ نفر سَر بریده شدند شورش در زندان برزیل؛ ۱۶ نفر سَر بریده شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شورش در زندان برزیل؛ ۱۶ نفر سَر بریده شدند

شورش در زندان برزیل؛ ۱۶ نفر سَر بریده شدند

یورو نیوز: در جریان شورش و درگیری در یکی از زندان های برزیل دست کم ۵۲ نفر کشته شدند. مقامات محلی در ایالت پارا واقع در شمال برزیل با اعلام این خبر تصریح کردند که شانزده تن از قربانیان این خشونت ها گردن زده شده اند.

به گفته منابع محلی، شورش حوالی ساعت هفت صبح به وقت محلی مطابق با ساعت به وقت گرینویچ آغاز شد و به مدت پنج ساعت به طول انجامید. گفته می شود در جریان این شورش باند های رقیب به جان یکدیگر افتاده و به یکدیگر حمله کرده اند.

در گزارش برخی از رسانه ها آمده است که منشا این حملات یک باند تبهکار از زندانیان بوده که در زندان آلتامیرا به اعضای گروه های رقیب حمله کرده و آنها را به کشتن داده است. در این گزارش تصریح شده است که بخشی از زندان یاد شده در جریان شورش به آتش کشیده شده و جسد تعدادی از زندانیان که دچار خفگی شده بودند نیز یافت شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه زندان های برزیل، که از آن به عنوان یکی از خشونت بار ترین کشورهای جهان نام برده می شود شرایط رقت باری دارند و معمولا دستخوش خشونت های حاد میان باندهای سازماندهی شده هستند. آخرین مورد از این شورش ها جدا از حوادث روز دوشنبه به پایان ماه مه برمی گردد که طی آن دست ۵۵ نفر طی دو روز درگیری در چندین زندان ایالت شمالی آمازوناس جان باختند.

این شورش ها اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی ظرف یک ماه جان یکصد زندانی را گرفت که اغلب آنها به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند. برخی از قربانیان حوادث یاد شده سربریده شده و برخی دیگر از امعاء و احشاء تهی شده بودند.

حتما بخوانید:  ماسک‌هایی که به سفارت کُره پس داده‌ شد!

شمال برزیل، جایی که زندان هایش معمولا دستخوش شورش و درگیری باند های تبهکار می شود منطقه ای استراتژیک برای حمل و قاچاق کوکائین است که منشا تولید آن معمولا کشورهای همجوار از جمله کلمبیا، ونزوئلا و بولیوی گزارش می شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *