شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع

شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع

ورزش سه: عثمان کولیبالی مدافع الوکره به دلیل ایست قلبی در جریان دیدار برابر الریان، راهی بیمارستان شد.

شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع

در حالیکه کارگردان تلویزیونی در حال نشان دادن صحنه آهسته توپی بود که از بالای دروازه الوکره به بیرون رفته بود، ناگهان صدای فریادهای سعود مبارک سنگربان الوکره به گوش می رسید که توجه مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد.

در بازگشت دوباره به بازی، ناگهان تصاویر عثمان کولیبالی مدافع ۳۲ ساله و اهل کشور مالی الوکره را نشان داد که درون دروازه خودی روی زمین افتاده و بدن او در حال لرزیدن است. فریادهای سعود مبارک رو به کادرپزشکی کنار زمین بود و از آنها درخواست کرد تا سریعا خودشان را به آن نقطه از زمین برسانند.

پزشکان الوکره نیز با سرعت تمام خود را به بالای سر کولیبالی رساندند و کارگردان نیز تصمیم گرفت از زاویه بسته و نمایی دور از محل حادثه، تصاویر را نشان دهد. اما پس از این اتفاق تمامی بازیکنان بالای سر کولیبالی جمع شدند و مشخص گردید که او دچار حمله قلبی شده است.

کادرپزشکی بلافاصله تلاش هایش را برای احیای مدافع الوکره انجام داد. پس از حضور پزشکان درون زمین داور تصمیم گرفت سوت پایان این بازی را به صدا درآورد تا بازی در دقیقه ۴۰ متوقف شود. خبرگزاری های قطری اعلام کرده اند که باشگاه الوکره به دلیل وضعیت بد مدافع خود، قصد ندارد این بازی را ادامه دهد.خبرگزاری بین اسپورت نوشته است بدون اینکه وضعیت سلامت جسیم عثمان کولیبالی مشخص شود، او راهی بیمارستان شد. برخی از رسانه ها از به کما رفتن این بازیکن خبر داده اند که توسط منابع رسمی تأیید نشده است. این اتفاق در حالی رخ داد که طی ماه گذشته ۳ بازیکن در ۳ کشور مختلف عربی در جریان مسابقات جان خود را از دست داده بودند.

حتما بخوانید:  سوپر ون جدید و رویایی فولکس واگن

شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع

بازی الوکره و الریان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر برگزار شد. این اتفاقات در شرایطی رخ داد که الریان با ضربه سر شجاع خلیل زاده روی ارسال خامس رودریگز از حریف خود پیش افتاده بود و اکنون همه چیز تحت الشعاع وضعیت سلامت عثمان کولیبالی قرار گرفته است.

خالد جاسم خبرنگار قطری درباره آخرین وضعیت کولیبالی نوشته است: خدا را شکر حال بازیکن عثمان کولیبالی خوب است.

کادر پزشکی اقدامات لازم را انجام دادند و انشاالله وضعیت وی بهبود یابد و در اسرع وقت به میادین بازگردد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *