شگفتانه لیگ جزیره؛ تحقیر لیورپول و یونایتد شگفتانه لیگ جزیره؛ تحقیر لیورپول و یونایتد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شگفتانه لیگ جزیره؛ تحقیر لیورپول و یونایتد

شگفتانه لیگ جزیره؛ تحقیر لیورپول و یونایتد

خبرگزاری تسنیم: شکست ۳ بر صفر لسترسیتی مقابل وستهام، ۶ بر یک منچستریونایتد مقابل تاتنهام و باخت سنگین لیورپول مقابل استون ویلا سه شگفتی هفته چهارم رقابت‌ها بودند.

تیم فوتبال تاتنهام از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه – به وقت ایران) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد میهمان منچستریونایتد بود و با نتیجه پُرگل ۶ بر یک به پیروزی رسید.

تاتنهام با این پیروزی ارزشمند به جایگاه پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد و جای چلسی را گرفت. منچستریونایتد هم به رتبه شانزدهم جدول سقوط کرد.

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱ – تاتنهام ۶

 

* در دیگر بازی از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۱:۴۵ امشب (یکشنبه)، با دیدار تیم‌های استون ویلا و لیورپول در ورزشگاه ویلا پارک به پایان رسید که تیم استون ویلا به برتری عجیب ۷ بر ۲ دست یافت.

استون ویلا با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال، لسترسیتی و لیورپول، به رتبه دوم جدول صعود کرد. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات هم با این شکست عجیب، تا رتبه پنجم جدول پایین آمد.

* همچنین آرسنال در امارات میزبان شفیلد یونایتد بود و به پیروزی دو بر یک دست یافت. آرسنال با این پیروزی ۹ امتیازی شد و تا رده چهارم جزیره صعود کرد.

* شفیلد یونایتد هم همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند.

* در دیگر دیدار ولورهمپتون با یک گل فولام را شکست داد. ولورهمپتون با این برد ۶ امتیازی شد و فولام هم بدون امتیاز در قعر جزیره قرار دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خاتمی نسبت به حوادث آبان واکنش نشان داد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *