صعود والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی صعود والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صعود والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی

صعود والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی

ایسنا: در ادامه رقابت های والیبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز(پنج شنبه) دو دیدار از مرحله نیمه نهایی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم ملی والیبال ایران موفق شد در ادامه نوار بردهایش برابر قطر شگفتی ساز با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا برای سومین دوره متوالی گام به دیدار پایانی بازی های آسیایی بگذارد.

در این بازی برای ایران سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مرتضی شریفی و علی شفیعی به میدان رفتند و موفق شدند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۸ به سودشان تمام کنند و امیدوارند تا با سومین صعود متوالیشان به فینال بتوانند از عنوان قهرمانی دوره گذشته در اینچئون دفاع کنند.

صعود والیبال ایران به فینال بازی‌های آسیایی

در سوی دیگر سوتو سرمربی آرژانتینی قطر، بلال، مبارک، ابراهیم، ندیر، میلوس و ریبیرو را به زمین فرستاده بود امید داشت تا به لطف روحیه بالا پس از حذف ژاپن با پیروزی برابر ایران به فینال بازی‌ها صعود کند اما به جز ست نخست در دو ست بعدی مقهور تجربه و توانایی فنی بالای بازیکنان ایران شدند و با این شکست باید برای کسب مدال برنز به مصاف چین تایپه بروند.

در این دیدار امیر غفور با کسب ۱۸ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

شاگردان کولاکوویچ در چهار دیدار گذشته شان موفق به پیروزی در ۱۲ ست شده‌اند و تاکنون هیج ستی به حریفان واگذار نکرده‌اند.

هم چنین در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی کره جنوبی به سختی و با حساب سه بر دو چین تایپه را شکست داد و به فینال رسید.

حتما بخوانید:  ترامپ: ایران را منزوی کنید

به این ترتیب باید روز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تیم ملی والیبال ایران برای کسب مدال طلا به مصاف کره جنوبی برود و در دیدار رده بندی هم که از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد قطر رو در روی چین تایپه قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران در سه دوره گذشته بازی های آسیایی توانسته است سه بار به فینال برسد که حاصل آن یک مدال نقره در سال ۲۰۱۰ و یک مدال طلا در سال ۲۰۱۴ بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *