ضرب‌وشتم اسماعیل بخشی تکذیب شد ضرب‌وشتم اسماعیل بخشی تکذیب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ضرب‌وشتم اسماعیل بخشی تکذیب شد

ضرب‌وشتم اسماعیل بخشی تکذیب شد

خبرگزاری ایلنا: مصطفی نظری (دادستان عمومی انقلاب شهرستان شوش) درباره بازداشتی‌های تجمعات هفت‌تپه گفت: من اطلاع لحظه به لحظه از وضعیت آقای اسماعیل بخشی ندارم که بدانم وضعیت سلامتش چطور است.

او ادامه داد: رفتن این کارگر بازداشتی به بیمارستان صحت ندارد و کذب محض است. اگر متهمی بخواهد به بیمارستان برود، با ما هماهنگ می‌شوند.

دادستان شوش: ضرب‌وشتم اسماعیل بخشی را تایید نمی‌کنم

نظری با بیان اینکه من در حال استعلام وضعیت سلامت بازداشتی‌های هفت‌تپه هستم، گفت: آن‌ها اگر مشکل سلامت داشته باشند، مسئولان زندان به ما اعلام می‌کنند. هر زندانی؛ پزشک هم دارد و اگر کسی مشکلی داشته باشد، پزشک زندان باید گزارشی برای مقامات قضایی بنویسد تا مقام قضایی تصمیمات لازم را بگیرد. وقتی خبری به ما نداده‌اند، یعنی آقای اسماعیل بخشی و خانم بازداشتی در اعتراضات هفت‌تپه؛ مشکلی ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در زندان نظارت کافی وجود دارد که بازداشتی‌ها مورد ضرب و شتم قرار نگیرند، گفت: در زندان قاضیِ ناظر زندان همین مسئولیت را دارد و بر کار ضابطین نظارت می‌کند.

دادستان شهرستان شوش در رابطه با موضوع ضرب و شتم اسماعیل بخشی گفت: من این موضوع را تایید نمی‌کنم. چون اگر درست باشد، ناظر زندان باید به ما گزارش بدهد. من که هر لحظه بالای سر زندانیان نمی‌روم. هم پزشک زندان و هم قاضی ناظر زندان در آنجا مستقر هستند. آن‌ها باید گزارش بدهند.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا وکیل متهمان با آن‌ها دیدار کرده، گفت: وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی نمی‌تواند دخالت کند. او اعلام وکالت کرده است، اما طبق تبصره ماده ۴۸ نمی‌تواند دیدار کند. البته خانواده‌هایشان آن‌ها را ملاقات کرده‌اند.

حتما بخوانید:  منعی برای ملاقات با «بهنام محجوبی» وجود ندارد

او در پایان در پاسخ به این سوال که زندانیان الان در کجا هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها تحت اختیار ضابطین برای تحقیقات هستند. ما نمی‌توانیم جزئیات پرونده را بیان کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *