ضرغامی: بچه برای مادربزرگش فیلترشکن می‌گذارد ضرغامی: بچه برای مادربزرگش فیلترشکن می‌گذارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ضرغامی: بچه برای مادربزرگش فیلترشکن می‌گذارد

ضرغامی: بچه برای مادربزرگش فیلترشکن می‌گذارد

روزنامه خراسان: عزت ا… ضرغامی که تاکید دارد مستقل از احزاب وارد رقابت‌های ۱۴۰۰ شده است در مصاحبه با ما می‌گوید لیستی تهیه کرده و «آمده زیر میز بزند»، مدیریت روحانی را «ریموتی» می‌خواند، منتقد فیلترینگ اینستاگرام است و…

ضرغامی: بچه برای مادربزرگش فیلترشکن می‌گذارد

او می‌گوید: من نظرم را راجع به فیلترینگ بار‌ها اعلام کردم. بعضی از مخالفت‌هایی که با من می‌شود و دستگاه‌های رسمی نظام به من حمله می‌کنند به دلیل این است که موضع من یک موضع روشنی در باره فیلترینگ است مثلاً در باره اینستاگرام من به طور رسمی اعلام کردم که با فیلترینگ اینستاگرام مخالف هستم، آسیب‌های آن را می‌دانم، اشکالات آن را می‌دانم حتی الان اینستاگرام چند سال است به گونه‌ای من را فیلتر کرده که از یک عدد ثابتی دنبال کننده‌های من بیشتر نشود، اما معتقدم امروز بخش زیادی از مردم با اینستاگرام کار می‌کنند.

من مطلع هستم، می‌بینم صفحات را که یک جوانی که به برکت این دولت تدبیر و امید کاری ندارد، رفته و یک صفحه راه اندازی کرده تا صنایع دستی بفروشد، من گفتم مخالف فیلترینگ اینستاگرام هستم. بقیه هم که یک شوخی بزرگ است. ما می‌گوییم توییتر فیلتر است، همه تشریف دارند.

من در باره تلگرام جزو اولین کسانی بودم که صفحه خودم را بستم، اما همه برگشتند، تمام نهاد‌های رسمی حزب اللهی و انقلابی مدعی هم برگشتند. آقا یک به یک برمی گشتید، یک تدبیری به خرج می‌دادید، در و همسایه نگاه می‌کنند. ما شیپور را از سر گشاد می‌زنیم، فیلتر می‌کنیم، اما مافیای فیلترشکن داخل حکومت کار می‌کند، مافیای وی پی ان داخل حکومت کار می‌کند. می‌گوییم اشکالی ندارد، ما فیلتر کردیم تا بچه نرود تصویر بد ببیند، اما کارشناس فیلترشکن آن بچه است. بچه می‌رود برای مادربزرگ فیلترشکن می‌گذارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تهدید سپاهان به کناره‌گیری از جام حذفی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *