ظریف: مردم آمریکا از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند ظریف: مردم آمریکا از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ظریف: مردم آمریکا از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند

ظریف: مردم آمریکا از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه با انتشار بیانیه ای، ضمن محکوم کردن سیاست های عبث دولت ایالات متحده در سرکوب، زندانی کردن تظاهرکنندگان، جداکردن مهاجرین از خانواده هایشان و نگهداری اطفال آنها در قفس، گفت: مردم امریکا از بی عدالتی رهبرانشان به ستوه آمده اند.

در بیانیه محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه آمده است: مردم ایالات متحده از فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان به ستوه آمده‌اند و جهان صدای آنها را می‌شنود.

در این بیانیه اضافه شده است: ایالات متحده منابع مردمش را برباد می‌دهد، چه با ماجراجویی در عراق و افغانستان، چه با حمایت کورکورانه از اسرائیل و دیگر رژیم‌های تروریست پرور و یا با گسترش بی مصرف سلاح‌های هسته‌ای اش.

در ادامه بیانیه وزیر امور خارجه یادآور شده است: این اقدامات تنها به رنج مردم آمریکا می‌افزاید. همانگونه که قبلا هم گفته‌ام، هیچکس نباید تعجب کند که تظاهرات در آمریکا ادامه پیدا می‌کند. در مرزها، در زندان ها و همین آخر هفته در واشنگتن و تمام ۵۰ ایالت.

در بخش دیگر بیانیه ظریف آمده است: مردم آمریکا از رهبرانشان می‌خواهند که ثروت کشورشان را به مردم واگذار کرده و پاسخگوی نیازهای مشروع آنان باشند تا ۴۰ میلیون نفر در ثروتمندترین کشور جهان زیر خط فقر زندگی نکنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اشتباه بزرگ؛ طلای المپیک مال یزدانی بود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *