عارفِ نگران: گرانی و مشکلات در شان ایرانیان نیست عارفِ نگران: گرانی و مشکلات در شان ایرانیان نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عارفِ نگران: گرانی و مشکلات در شان ایرانیان نیست

عارفِ نگران: گرانی و مشکلات در شان ایرانیان نیست

برترین‌ها: محمدرضا عارف؛ نماینده مجلس دهم که بار‌ها به خاطر انفعال و سکوت درباره شرایط کشور در دوره نمایندگی خود در مجلس مورد انتقاد چهره‌های سیاسی و فعالان رسانه‌ای قرار گرفته بود در اظهارتی سکوت خود را شکست و نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ابراز نگرانی کرد!

عارفِ نگران: وضعیت معیشتی در شان ایرانی‌ها نیست

عارف در مراسم رونمایی از کتاب احمد مازنی؛ نماینده سابق مجلس گفت: 

* مردم ایران به خاطر مشکلاتی که در کشور وجود دارد اعتراضاتی دارند اما پیرو مکتب حسینی هستند و حتی اقلیت های دینی مانند مسیحیان و زرتشتیان هم به فرهنگ عاشورایی اعتقاد دارند.

* وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به هیچ وجه در شان و منزلت ملت ایران نیست و این وضعیت نشان می دهد از آرمانهای اولیه انقلاب فاصله گرفته ایم.

* امروز اعتماد عمومی به دولت و حاکمیت و اعتماد متقابل بین مردم و همینطور ارزشهایی مانند صداقت،امانت داری و وفای به عهد آسیب دیده‌اند و باید با نگاه فرهنگی اینگونه چالشها را حل کرد.

* یک عده با نگاه قیم مابانه و به گونه ای که مراسم های این ماه ارث شخصی آنها است می گویند باید مراسم ماه محرم به مانند گذشته برگزار شود در حالکیه باید با اولویت به شعور حسینی و مبنا قرار دادن دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص عمل شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ذوالنور: به آتش زدن برجام افتخار می‌کنم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *