عارف اوت است و نامزدی جهانگیری هم خنده‌دار عارف اوت است و نامزدی جهانگیری هم خنده‌دار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عارف اوت است و نامزدی جهانگیری هم خنده‌دار

عارف اوت است و نامزدی جهانگیری هم خنده‌دار

نامه نیوز: قوامی؛ فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس کاندیداتوری اسحاق جهانگیری را اشتباهی بزرگ خواند و گفت: «آقای جهانگیری در این هشت سال چه کرده که حالا دوباره کاندیدا شود؟! دلار شده ۳۱ هزار تومان. واقعا خنده دار است که بخواهند کاندیدا شود و فکر کند که مردم نمی‌گویند شما در این مدت چه کردی که به خاطر آن به شما رای بدهیم».

او درباره کاندیداتوری محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: «محسن هاشمی هم در شورای شهر کار خاصی نکرد و مردم عملکرد ویژه‌ای از او ندیدند. هیچ تحولی در تهران که مردم را راضی نگه دارد ندیدیم. شما خبرنگاران اگر دیدید به ما هم بگویید».

عارف اوت است و نامزدی جهانگیری هم خنده‌دار

وی در واکنش به اینکه محمدرضا عارف هم از جمله گزینه‌های مطرح اصلاح طلبان است، گفت: «عارف که دیگر هیچ. او کلا اوت است. عارف با عملکردی که در مجلس دهم داشته است کسی او را قبول ندارد. به نظر من عارف عاقل‌تر از آن است که کاندیدا شود.

قوامی همچنین در واکنش احتمال کاندیداتوری عباس آخوندی گفت: «آقای آخوندی وزارت راه و مسکن را به گند کشید حالا چطور می‌خواهد مملکت را اداره کند؟!»

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رئیس جمهور چقدر برای کاندیداتوری و موفقیت در انتخابات شانس دارد، گفت: «او را نمی‌شناسم».

تنها گزینه مورد تایید قوامی محمدرضا خاتمی بود و گفت: «به نظر من اگر آقای خاتمی بیاید و تایید صلاحیت هم بشود، گزینه بسیار بسیار خوبی است».

این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان ممکن است که راضی به ائتلاف با علی لاریجانی شوند، نیز گفت: «هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با آقای علی لاریجانی ائتلاف نخواهد کرد»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترکیه، آمریکا را با «چشمه صلح» تهدید کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *