علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند، تشکر می‌کنم علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند، تشکر می‌کنم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند، تشکر می‌کنم

علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند، تشکر می‌کنم

انتخاب: امام جمعه مشهد گفت: به عنوان تشکر از خادمان ملت، از مجلس تشکر می‌کنیم که شر برجام را کندند.

علم‌الهدی: مجلس شر برجام را کند، تشکر می‌کنم

علم‌الهدی:

* دو اشتباه توسط مسؤولان صورت گرفت، اول اینکه مسیر خود را پیش گرفتند و گوش به حرف رهبری نکردند و ارزش پول ما به این صورت درآمد و اقتصاد و وضعیت مردم خاک شد و حالا می‌خواهند برجام را به عنوان ارزش اعلام کنند!، این برجام ما را بدبخت کرد! دشمن را بزک می‌کنید؟ مردم ما بیدار هستند و این در بیست و هشتم خرداد معلوم شد و مردم از این حرف‌ها تبعیت نمی‌کنند.

* به عنوان تشکر از خادمان ملت، از مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنیم که شر برجام را کندند و امید است پای این قانون بایستند و مسؤولان آینده کشور پای موعظه‌های پیامبر گونه رهبری باشند؛ پس از این مسؤولان اگر بخواهند برجام را ادامه دهند باید گوش به حرف مقام عظمای ولایت و مجلس شورای اسلامی باشند.

* (با بیان اینکه آنچه که صورت گرفت خیانت مسؤولان نبود بلکه خیانت دشمن بود): آن‌ها ناجوانمردانه از برجام بیرون آمدند، نباید به مسؤولان سوءظن داشته باشیم، مسؤولان عزیز با اینکه اشتباهاتی داشتند اما خدمت کردند، دشمن را در سیاست بشناسید و چشم به فرمایشات رهبر بدوزید.

* ارتباطات اجتماعی بخش عمده زندگی انسان را تشکیل می دهد و اکثر بی‌تقوایی‌ها و بی بندوباری‌ها و معاصی پروردگار عمدتاً در ارتباطات اجتماعی صورت می‌گیرد.

* اگر بنا شد ارتباط با دیگری بخواهد منافع و رفاه انسان را در زندگی بر هم بزند انسان مقاومت می‌کند و اصطکاک بین منافع و رفاه زندگی بین افراد پیش می آید.

حتما بخوانید:  پخش دادگاه مفاسد اقتصادی از صدا و سیما

* (با بیان اینکه صدر ارتباطات اجتماعی، ارتباط با پدرو مادر است): اینکه انسان حدود دیگران را رعایت نکند و تنها به فکر خود باشد و به دنبال کسب قدرت و منفعت برای شخص خودش باشد با تقوا سازگار نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *