علم الهدی: مردم از نظر اقتصادی در فشارند علم الهدی: مردم از نظر اقتصادی در فشارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم الهدی: مردم از نظر اقتصادی در فشارند

علم الهدی: مردم از نظر اقتصادی در فشارند

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد عنوان کرد: امروز مشکل ما اقتصادی است و خدای ناکرده این موضوع نه نقد به دولت است، نه اهانت به دولت، نه دولت‌ستیزی و نه تخریب مسئولی است؛ این واقعیت است. مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص صادرات نفت کشور، خاطرنشان کرد: آمریکا خواست در برابر این موضع رئیس جمهور ما را تهدید کند و رئیس جمهور آمریکا گفت: چنین و چنان می‌کنیم و نمی‌گذاریم تنگه هرمز کور شود و ما از ۱۰ جای دیگر ما راه داریم.

وی ادامه داد: در مقابل تنگه هرمز، تنگه باب المندب است و این‌ها فکر کردند نفت عربستان را از تنگه باب‌المندب صادرات می‌کنند و مشکلی پیش نمی‌آید، اما با قهرمانی عزیزان ما در یمن و زدن این ناوچه عربستان اعلام کرد دیگر نفت‌کش‌های خود را از باب‌المندب و دریای سرخ عبور نمی‌دهد.

علم الهدی: مردم از نظر اقتصادی در فشارند

امام جمعه مشهد ادامه داد: عربستان سعودی مزدور آمریکا به آمریکا اعلام کرد که اگر تنگه هرمز را ایثارگران قهرمان ایران بستند، قحطی نفت دنیا را فرا خواهد گرفت؛ این پیروزی اخیر ماست و خداوند اینگونه ما را یاری می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در جامعه، گفت: پولی که یک فرد به عنوان حقوق در ابتدای ماه می‌گیرد، این پول نماینده یک سبد کالاست که بر اساس آن می‌خواهد زندگی خود را تنظیم کند، اگر محور سبد کالای مردم طلا و ارز شد و آن هم در نوسان قرار گرفت، این مسلمان چگونه با این درآمد و حقوق زندگی خود را تنظیم کند.

حتما بخوانید:  رئیس‌جمهور ونزوئلا: واکسن کرونا را کشف کردیم!

اگر در هر جامعه‌ای اقتصاد اینگونه مدیریت شد که محور سد کالا طلا و ارز شد و آن هم در نوسان، این جامعه ساقط شده است، این جامعه بلازده و قحطی زده است. متأسفانه ما امروز با این مشکل مواجه شده‌ایم و مسئولان باید درمان کرده و این مشکلات را علاج کنند تا مردم ما را از این مشکل نجات دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *