عنابستانی: باید به ۲۷ساله‌ها فرصت مدیرشدن داد عنابستانی: باید به ۲۷ساله‌ها فرصت مدیرشدن داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عنابستانی: باید به ۲۷ساله‌ها فرصت مدیرشدن داد

عنابستانی: باید به ۲۷ساله‌ها فرصت مدیرشدن داد

ایسنا: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید به جوان ها میدان داد و از توانمندی آنها استفاده کرد، چرا که هر چقدر به جوانان میدان دهیم کشور ضرر نمی کند.

عنابستانی: باید به ۲۷ساله‌ها فرصت مدیرشدن داد

علی اصغر عنابستانی  درباره بکارگیری بیشتر جوانان در سطوح مدیریتی:

* ما در گام دوم انقلاب قرار داریم و ۴۰ ساله دوم را شروع کردیم، باید باور کنیم که چرخش نخبگانی عامل پیروزی، تحول و تغییر است.

*جوان یعنی قدرت تحلیل بالا، قدرت تغییر، قدرت تصمیم گیری فوری و در واقع به موقع. همچنین معنای جوان یعنی کسی که می تواند در موقعیت مناسب شجاعانه تصمیم بگیرد. معمولا هر چه سن بالاتر می رود محافظه کاری بیشتر می شود و جوانب را بیشتر بررسی می کند.

* کشور ما به خلاقیت، شور و نشاط، قدرت تصمیم گیری و شجاعت جوانان نیاز دارد و این مساله را باید باور کنیم.

* تا حدودی سن کابینه دولت سیزدهم جوان تر شد، اما کافی نیست و باید در سطوح مدیریت های بالا مانند معاونین وزرا، استانداران و مدیران کل نقش پذیری بسیاری به جوانان بدهیم.

* معتقدم حتما باید به جوانان میدان داده شود آن هم واقعا جوان، چرا که بعضی اوقات سن جوانی را بالا می بریم. حال درست است که بنده نوعی که ۵۰ سالم است نیز خود را جوان می دانم! اما من در ۲۰ سالگی در جمهوری اسلامی مدیر بودم و امروز که ۵۰ سالم است، ۳۰ سال سابقه مدیریت دارم.

* (با تاکید بر اینکه باید به جوانان ۲۷ تا ۳۵ ساله فرصت دهیم که مدیر شوند): قاعدتا باید به جوان ها میدان داد و از توانمندی آنها استفاده کرد چرا که هر چقدر به جوانان میدان دهیم کشور ضرر نمی کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  برترین‌ها پلاس؛ خداحافظی با ریال و بحران مجرد‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *