فراخوان اعتصاب در بازار تهران ناکام ماند فراخوان اعتصاب در بازار تهران ناکام ماند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فراخوان اعتصاب در بازار تهران ناکام ماند

فراخوان اعتصاب در بازار تهران ناکام ماند

خبرگزاری ایرنا: از روز گذشته در برخی شبکه های مجازی فراخوان اعتصاب در بازار بزرگ تهران تبلیغ و بارها هم تکرار شد اما مشاهدات خبرنگار ما و نیز اظهارنظر مسئولان بازار نشان می دهد که این فراخوان در عمل متقاضی نداشت و عقیم ماند.

گزارش ها از صبح امروز در نقاط مختلف بازار تهران حاکی است که مغازه ها در همه راسته ها باز و فعالیت طبق روال معمول برقرار است.

در فراخوانی که از دیروز منابع فاقد هویت در شبکه های اجتماعی منتشر کردند سعی شده بود کسبه با استفاده از برخی جملات هیجانی و تکیه بر قیمت ارز به اعتصاب دعوت شوند.

فراخوان اعتصاب در بازار تهران ناکام ماند

امروز در بخش های مختلف بازار حضور عوامل انتظامی باهدف برقراری امنیت کسبه مشهود بود اما در راسته های مختلف بازار مغازه بسته مشاهده نشد.

مسئولان بازار بزرگ تهران نیز فعالیت غیرعادی یا تعطیلی مغازه ها را تایید نکردند.

«محمد توکلی» عضو هیات امنای شرق بازار تهران با بیان اینکه این فراخوان ها طی روزهای گذشته تازگی ندارد گفت: هیچ تعطیلی امروز و روزهای گذشته در بازار نداشته ایم و در این زمینه نیز گزارشی دریافت نکرده ایم.

وی تاکید کرد: امروز صبح با نمایندگان اتاق اصناف جلسه داشتیم که از بخش های مختلف بازار هم بازدید انجام شد.عضو هیات امنای شرق بازار تهران اضافه کرد: کسبه بازار افرادی ولایی هستند، نمی گوییم مشکل نداریم اما مشکلاتمان را داخل خانواده خودمان و در دیدار با مسئولان وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نیز اتحادیه ها حل می کنیم.

توکلی گفت: مشکل نبود متولی در اتاق اصناف داشتیم که دیروز حل شد و دیگر نارسایی ها هم در حال پیگیری است.

حتما بخوانید:  حداقل حقوق کارمندان در سال ۹۹

وی اضافه کرد : اندکی کمبود مواد اولیه داریم که در روزهای آینده با وزیر صنعت جلسه داریم و موضوع در دست پیگیری است.

عضو هیات امنای شرق بازار تهران در واکنش به انتشار برخی کلیپ هایی که از مغازه های بازار در بعضی شبکه های اجتماعی منتشر می شود گفت: اگر خوب دقت کنیم معلوم است چنین فیلم هایی مربوط به ساعت های اول صبح است که مغازه ها هرروز در آن ساعت تعطیل هستند.

وی افزود: مغازه ها بویژه در راسته طلافروشان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ باز می شود و قبل از آن ساعت تعطیل است؛ مشتری هم در این زمان ها در دالان ها تردد ندارد.

توکلی اقدام موثرتر رسانه های رسمی را در این زمینه خواستار شد و گفت: وقتی یک رسانه فاقد هویت می گوید بازار بسته است، رسانه های رسمی واقعیت ها را در واکنش به این اخبار کذب بیان کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *