فوتی‌های کرونا در تهران به پایین‌ترین میزان رسید فوتی‌های کرونا در تهران به پایین‌ترین میزان رسید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فوتی‌های کرونا در تهران به پایین‌ترین میزان رسید

فوتی‌های کرونا در تهران به پایین‌ترین میزان رسید

خبرگزاری فارس: علیرضازالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: در استان تهران کمافی السایق با یک شیب نسبتا ملایم و با نزول آماری مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امروز در مجموع بیمارانی که در بیمارستان های استان تهران در بخش عادی و در قالب بیماران جدید بستری شدند بالغ بر ۱۳۰ بیمار بود و تنها ۴۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

مرگ و میر کرونایی در تهران به پایین‌ترین میزان رسید

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۱۶۲ بیمار نیز ترخیص شده اند، گفت: برای اولین بار از زمان آغاز شیوع کرونا و از ابتدای اسفندماه سال گذشته، امروز پایین ترین میزان مرگ و میر را در استان تهران در ۲۴ ساعته گذشته داشتیم.

زالی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت مردم و پروتکل ها این آمار و تعادل نسبی حفظ شود، ابراز داشت: مقابله با کرونا مانند یک مسابقه فوتبال است و تا دقیقه ۹۰ ادامه دارد و باید خیلی مراقبت کنیم و بدانیم داستان فیصله پیدا نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه کما فی السابق ویروس کرونا در کمین ماست، متذکر شد: این بیماری به عنوان یک بیماری خطرناک و اپیدمیک کما فی السابق در شهر در انتظار یک بی احتیاطی ، بی مبالاتی و غفلت است و نباید به خاطر تغییر آماری که اتفاق افتاده است فریفته شویم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تأکید کرد: کما فی السابق باید حساسیت خود را با رعایت پروتکل ها داشته باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  به به؛ الزام اجازه از شوهر برای کوهنوردی در خراسان رضوی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *