قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود

قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود

خبرگزاری مهر: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی ۶ سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم. 

قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود

قالیباف در نشست مجمع نمایندگان استان تهران:

* (با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم هستیم): ملاقات های مردمی بیش از آنکه برای مردم موثر باشد، برای ما اثرگذار است و باعث می شود از فضای مردمی دور نشده و مشکلات آنان را فراموش نکنیم.

* (درخصوص مشکلات کلان استان تهران به معضلات آب، هوا، خاک و آلودگی صوتی): تمامی مشکلات شهر تهران به این موضوعات اساسی مرتبط می شود. به عنوان مثال آلودگی هوا تا حد زیادی به وسایل حمل و نقلی و خودروها مربوط بوده و کنترل آلودگی ها در گرو توسعه حمل و نقل عمومی است.

* (با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده حدود ۸۱ درصد آلودگی هوای تهران مربوط به وسایل نقلیه و خودروهاست): اینکه برخی منشأ آلودگی ها را پالایشگاه ها و کارخانه سیمان عنوان می کنند صحبتی غیرکارشناسی است. بنده معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی ۶ سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم.

*  آلودگی های صوتی شهر همانند فَنی هستند که شبانه روز و بی وقفه در گوش شهروندان روشن است و باید برای کاهش آن برنامه ای داشته باشیم.

* مواد مخدر، طلاق و زنان سرپرست خانوار سه اولویتی است که باید برای کاهش آسیب های اجتماعی به آنها پرداخته شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مرکز پژوهش‌ها: رشد اقتصاد ایران منفی می‌شود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *