قالیباف: متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم قالیباف: متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قالیباف: متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم

قالیباف: متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم

مهر: رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه تعطیل نیست و در دو هفته آینده هم مسائل و مشکلات کشور را پیگیری می‌کند.

محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور اظهار داشت: با توجه به اینکه از لحاظ وضعیت کرونا در شرایط بسیار سختی هستیم و اکثر شهرستان‌ها در شرایط قرمز هستند، از دولت می‌خواهیم که در بحث کنترل و قرنطینه دستگاه‌های ذی ربط تلاش بیشتری انجام دهد تا از این طریق روند رشد صعودی این بیماری کاهش پیدا کند.

قالیباف: متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دولت و مجلس متوجه شرایط سخت اقتصادی هستیم و حمایت های لازم را هم انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: همچنین از مردم و اقشار مختلف جامعه می‌خواهیم به سلامتی خودشان و افراد دیگر جامعه توجه داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی تمام توان دولت و مجلس این است که از کسانی که در این مدت کسب و کارشان به دلیل کرونا تعطیل شده، حمایت لازم را داشته باشند.

قالیباف در واکنش به اینکه در رسانه‌ها گفته شده مجلس دو هفته آینده تعطیل است ادامه داد: مجلس هیچ گاه تعطیل نیست و صرفاً در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده جلسه علنی نداریم اما نمایندگان هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه خود نمی‌روند و همین جا می‌مانند و پیگیر حل مشکلات مردم هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین جلسات کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی، صنایع و معادن، انرژی و بهداشت و درمان در این مدت از سوی اعضای هیات رئیسه آنها برقرار خواهد بود. ضرورت دارد مسائل مهمی چون وضعیت بازار، مسائل هسته‌ای، وضعیت بورس و کرونا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گیرد و بر این اساس این جلسات برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید:  ضرر ۱۵۰۰میلیاردیِ مردم در بازار بورس

وی بیان کرد: بر این اساس مجلس تعطیل نخواهد بود بلکه صرفاً جلسه رسمی صحن علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به این صورت که همه افراد در آن حضور داشته باشند را نداریم. البته تاکید می‌کنم اگر لازم باشد صحن علنی مجلس را تشکیل دهیم، حتماً این کار را خواهیم کرد و حتی هفته آینده هم تشکیل جلسه خواهیم داد.

قالیباف تصریح کرد: از ۱۱ اردیبهشت ماه هم که مصادف با ایام شب قدر است نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند و مجدداً تاکید می‌کنم مجلس در این ایام به هیچ وجه تعطیل نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *