قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما در اکباتان قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما در اکباتان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما در اکباتان

قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما در اکباتان

رکنا: جسد مثله شده “بابک خرمدین” کارگردان سینمای ایران عصر یک شنبه در سطل زباله ای واقع در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما در اکباتان

قتل بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بود که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دادند و هنوز از انگیزه شان اطلاعاتی در دست نیست تنها یافته های خبرنگار ما این است که جسد بابک خرم دین بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که تاکنون گفته می شود پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز ۳ اکباتان انتقال داده شده است.

اعترافات پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت : پسرم مجرد بود ، به خاطراختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

صبح امروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.

این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.

ماموران کلانتری ۱۳۵ و تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده در حال بررسی ابعاد این قتل هستند.

بیوگرافی بابک خرمدین کارگردان

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

حتما بخوانید:  قشنگ‌ترین اتفاق دنیا برای تنابنده در روز پدر

بابک خرم‌دین در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. وی فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را تا حد زیادی با الهام گرفتن از آن دوره زندگی خود ساخته است؛ این فیلم روایت زندگی روزمره یاشار مهاجر ایرانی ترک تبار در لندن است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است. همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می‌شود و بین ماندن و برگشتن مردد است.

فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *