لاریجانی: توهین به «صالحی»، خلاف عقل بود لاریجانی: توهین به «صالحی»، خلاف عقل بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لاریجانی: توهین به «صالحی»، خلاف عقل بود

لاریجانی: توهین به «صالحی»، خلاف عقل بود

خبرگزاری ایلنا: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، توهین به افراد در مجامع ملی خلاف عقل و اخلاق خواند.

لاریجانی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت هسته‌ای، گفت: سازمان انرژی اتمی باید این دستورات را به دقت اجرا کرده و کمیسیون امنیت ملی نیز جهت تحقق، پیگیری مستمر داشته باشد.

رئیس نهاد قانونگذاری با اشاره به این نکته که در راهپیمایی روز قدس برخی توهین ها به رئیس سازمان انرژی اتمی و برخی افراد دیگر شد که به هیچ وجه درست نبود، عنوان کرد: آقای دکتر صالحی فردی دانشمند و مخلص و آگاه به مسائل هسته ای است که باید قدر ایشان را دانست و اصولا توهین به هرکس در اینگونه مجامع ملی خلاف عقل و اخلاق است.

لاریجانی ادامه داد: قطعا ایران با تدبیر خواست ملت را دنبال می کند اما آنقدر روشن باشد که مسئولان جمهوری اسلامی منتظر وعده های بی زمان اروپا نمی مانند و زمان مذاکرات در حال اتمام است از این رو اگر اروپا این توانمندی را در خود می بیند که توافق هسته ای را حفظ کند باید تصمیم خود را صریح تر و سریع تر اعلام کند در غیر این صورت جمهوری اسلامی گام های بعدی چه در زمینه هسته ای و چه مسائل دیگر را بر می دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پوشش جالب و خاص هواداران آفریقایی در جام ملت‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *