لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد! لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

ورزش سه: فرانسه با گل مشکوک برابر اسپانیا به برتری دست یافته و فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.

تیم ملی فرانسه همانند بازی نیمه نهایی مقابل بلژیک، در شرایطی مقابل اسپانیا در دیدار فینال به برتری دست یافت که باز هم بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد. ابتدا این لاروخا بود که توسط میکل اوریازابال به گل رسید، اما در ادامه توفان شاگردان دیدیه دشان آغاز شده و آنها با به ثمر رساندن دو گل به برتری دست یافتند.

اما گل دوم تیم ملی فرانسه در شرایط مشکوکی به ثمر رسید. پاس عمقی تئو هرناندز به کیلیان امباپه رسید و این ستاره فرانسوی با حرکنی تکنیکی و ضربه ای دقیق موفق به تمام کردن کار و به ثمر رساندن گل برتری تیمش شد. اما صحنه آهسته نشان می دهد امباپه هنگام ارسال پاس از سوی تئو هرناندز کمی جلوتر از اریگ گارسیا، مدافع لاروخا بود و به نظر می رسد این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

جالب اینجاست آنتونی تیلور، داور این دیدار حتی تمایلی به بازبینی صحنه نشان نداده و به رای گروه VAR این دیدار اعتماد کرد. این در حالیست که اصولا در صحنه های دشوار داوران وسط ترجیح می دهند خودشان هم یک بار صحنه را چک کنند. به هر حال اینگونه دروازه لاروخا برای دومین بار باز شد و شاگردان لوییس انریکه علیرغم خلق یکی دو موقعیت نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.

اگر این گل واقعا آفساید بوده باشد قطعا اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم ملی اسپانیا را به همراه خواهد داشت. بنا بر آن است که با استفاده از تکنولوژی بازبینی صحنه چنین اشتباهاتی رخ ندهد، اما علیرغم استفاده از VAR هم به نظر اجتناب از اشتباه ممکن نیست.

حتما بخوانید:  کانون وکلا: فرار مالیاتیِ ۶هزار میلیاردی نداریم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان اسپانیا در مورد این صحنه گفت: “داور به ما گفت که اریک گارسیا قصد داشته توپ را دفع کند و این باعث آفساید نبودن صحنه شده، اما توپ به امباپه ای می رسید که در آفساید بود و هدف گارسیا نیز جلوگیری از این اتفاق بود. به نظر من استدلال داور منطقی نیست.”

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *