لقب جالب ایتالیایی‌ها برای مهدی طارمی لقب جالب ایتالیایی‌ها برای مهدی طارمی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لقب جالب ایتالیایی‌ها برای مهدی طارمی

لقب جالب ایتالیایی‌ها برای مهدی طارمی

خبرگزاری فارس: از پنج‌شنبه شب دیدارهای رفت مرحله پلی‌آف راهیابی به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ اروپا برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار یاران طارمی به مصاف ناپولی خواهند رفت.

ناپولی که در این فصل در سری‌آ عملکردی عالی داشته باید با صدرنشین پرتغال روبه‌رو شود و دیدار مهم و حساس را برگزار کند.

کوریره دلا اسپورت ایتالیا در گزارشی به اهمیت این بازیکن اشاره کرد و طارمی را مهره بزرگ پورتو در دیدار مقابل ناپولی دانست.

این روزنامه معتبر ایتالیایی در تیتر خود نوشت: حواستان به طارمی باشد. پورتو روی «ماتادور جدید» خود حساب باز کرده است.

تمجید فوق‌العاده روزنامه مشهور ایتالیایی از طارمی

کوریره دلا اسپورت نوشت: در پرتغال همه نگاهشان به ستاره ایرانی دوخته شده است. او گل زیاد زده و پاس‌گل‌های زیادی نیز ساخته و مهره اصلی کونسیسائو است. او مهره خطرناک و اصلی پورتو خواهد بود.

نشریه ایتالیایی در ادامه به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و مدعی شد که لاتزیو باید بسیار مراقب طارمی باشد.

این روزنامه در عبارتی جالب نوشت: طارمی از آن دسته از بازیکنان نیست که مورد تشویق و تعریف قرار گیرد ولی امسال او ثابت کرده که می‌تواند عملکرد خود را در سطحی بالا حفظ کند. او آمادگی بدنی بالایی دارد، سریع است و حس گلزنی خوبی دارد. در پرتغال در ۲۱ بازی او توانسته ۱۲ گل بزند و ۸ گل برای یارانش بسازد. در مجموع او در لیگ قهرمانان اروپا و جام‌های حذفی پرتغال، ۳۱ بازی کرده که نتیجه آن ۱۴ گل شده و ۱۰ گل نیز توانسته برای تیمش ساخته و پرداخته کند.

تمجید فوق‌العاده روزنامه مشهور ایتالیایی از طارمی

کوریره دلا اسپورت در ادامه طارمی را به «ماتادور جدید» پرتغالی‌ها لقب داد. او مورد تمجید هواداران پورتو و رسانه‌های پرتغال قرار گرفته و پس از یک مدت گل نزدن، به روزهای خوبش بازگشته است. در بازی مقابل اسپورتینگ یعنی بازی آخر پورتو او توانست گلزنی کند تا در ۶ بازی اخیر ۵ گل به ثمر رساند.

حتما بخوانید:  آژانس اتمی: ذخایر اورانیوم ایران از برجام فراتر است

روزنامه ایتالیایی نوشت: او در ایران نیز عالی کار کرده و توانست برای تیم ملی کشورش گلزنی کند و این تیم را به جام جهانی بفرستد. گل او مقابل عراق در تهران بسیار حساس بود. قطعا کونسیسائو روی او حساب باز خواهد کرد. او گلزن است و می‌تواند به لاتزیو ضربه مهلکی بزند. به همین خاطر ایتالیایی‌ها باید مراقب او باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *