لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک

لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک

آرت‌تاکس: نام لیلا حاتمی در فهرست بازیگران «آخرین سیاره» تازه‌ترین فیلم ترنس مالیک کارگردان شهیر معاصر و سازنده‌ی «درخت زندگی» قرار دارد؛ فیلمی درباره‌ی زندگی مسیح از زاویه‌ای تازه و در سبک و سیاق این فیلسوف سینما.

لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک

آژانس بازیگری Adequat که لیلا حاتمی را در عرصه‌ی جهانی نمایندگی می‌کند، در صفحه‌ی اینترنتی خود، نام فیلم تازه‌ی مالیک را در رزومه‌ی حاتمی به‌عنوان تازه‌ترین کار این بازیگر بین‌المللی سینمای ایران قرار داده است تا حضور حاتمی در این اثر قطعی باشد. در سایت آیجنت حاتمی، به نقشی که او در «آخرین سیاره» بازی می‌کند اشاره نشده اما شنیده‌های خبرنگار ما از ایفای نقش مریم مجدلیه در این فیلم حکایت دارد.

آخرین ستاره‌هایی که آن‌ها را در نقش مریم مجدلیه به یاد می‌آوریم مونیکا بلوچی در فیلم «مصائب مسیح» مل گیبسون و رونی مارا در فیلم «مریم مجدلیه» ساخته‌ی گرث دیویس هستند. پیش‌تر، کریم دباغ (یکی از تهیه‌کنندگان فیلم) در گفت‌وگو با ورایتی گفته بود که این فیلمی چندملیتی است که بازیگران خاورمیانه‌ای، آلمانی و حتا هنرمندان ایتالیایی را در مجموعه‌ای بزرگ گرد هم آورده است.

دباغ «آخرین سیاره» را «تجربه‌ای به‌شدت معنوی» توصیف کرد که «پیچش ژانری تاریک» به این داستان انجیل می‌بخشد.

«آخرین سیاره» تازه‌ترین فیلم ترنس مالیک در منطقه‌ی آنتسیو در ایتالیا فیلم‌برداری شده و فرازهایی از «زندگی مسیح» را به شکل مثل‌ها و داستان‌های انجیل نشان می‌دهد. بخشی از فیلم هم در صحرای اردن فیلم‌برداری شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند ماتیاس خونارتس (در نقش پطرس قدیس)، گیزا رورینگ (در نقش مسیح)، بن کینگزلی، جوزف فاینس، ایدن ترنر، داگلاس بوث، توفیق برهوم، مارتین مک‌کن، اوری ففر، شادی مرعی، مکرم خوری، امیلیو دی مارچی، بیورن ثورس، آلفونسو پستیلیونه، نومان اکار، لورنزو جویلی و مارک رایلنس (در نقش شیطان) حضور دارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  استقلال با گُل ارسلان در آسیا ماند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *