ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی

ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی

برترین‌ها: کودک با استعداد فوتبال که این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده برای اسطوره پرسپولیس دردسر بزرگی ایجاد کرد.

علی کریمی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و اسطوره محبوب این باشگاه که جایگاه ویژه و خاصی نزد هواداران این تیم دارد برخلاف اینکه همیشه خودش در متن حواشی و جنجال‌هایی قرار داشت که درگیر آن بود، این بار از بیرون و ناخواسته درگیر یک جنجال بزرگ در فضای مجازی شد و حسابی به دردسر افتاد.

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که چند وقتی است که واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی حسابی سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها مطرح شده است، در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می‌شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران او در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله‌ور شدند.

تتلو با انتشار چند متن در صفحه شخصی خودش به نوعی سعی داشته آرات را دلداری داده و در سوی دیگر کریمی را بابت بی اعتنایی به آرات به غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می‌کند چرا یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می‌گذارد و خودش را در سطحی نمی‌داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

حتما بخوانید:  پیش‌بینی حضور سه میلیون زائر ایرانی در کربلا

وی همچنین از پیام صادقیان هم نام برد که به تازگی به دلیل راه اندازی سایت شرط بندی با حکم محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت‌های ورزشی روبرو شده و از کریمی سوال کرد که چرا از صادقیان در قبال این حکم سنگین حمایت نکرده است.

این موضوع با واکنش سریع و تند تعداد زیادی از مخاطبین وی همراه شده و حمله‌ای دسته جمعی به صفحه شخصی کریمی ترتیب دادند و حتی او را با الفاظی تند و خارج از ادب خطاب کرده و در سوی مقابل هم عده‌ای از پرسپولیسی‌ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای ساعاتی شکل بگیرد و موجب شده بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود.

ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آن را فراموش کنند.

نکته جالب در این میان عدم ارائه کوچکترین واکنشی از سوی علی کریمی بود و وی هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و بعد از این ماجراها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی

 

پس از گذشت چند ساعت از این جنجال‌ها، پدر آرات حسینی مجددا تصویری در اینستاگرام فرزندش منتشر کرد و ضمن اعلام خبر رفع بلاک توسط علی کریمی‌، پیامی برای او نوشت که می‌تواند موج جدیدی از حواشی را به همراه داشته باشد.

ماجرای آرات، تتلو و حمله به صفحه علی کریمی

در ادامه ویدیوی صحبت‌های آرات را می‌بینید:

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *