ماجرای تراجنسی بودن همسر آقای رئیس‌جمهور ماجرای تراجنسی بودن همسر آقای رئیس‌جمهور | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرای تراجنسی بودن همسر آقای رئیس‌جمهور

ماجرای تراجنسی بودن همسر آقای رئیس‌جمهور

ایندپندت فارسی: اخیرا شایعاتی در فرانسه مطرح شد مبنی بر اینکه بریژیت مکرون مردی است که تغییر جنسیت داده.

ریژیت مکرون، همسر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، علیه دو زن که ادعا کرده‌اند او یک تراجنسیتی است، شکایتی را ثبت کرد؛ ادعایی که چند هفته مانده به آغاز کارزار انتخاباتی همسرش برای ماندن در کاخ الیزه برای یک دوره پنج ساله دیگر، موجی از شایعات به راه انداخته است.

ماجرای تراجنسی بودن همسر آقای رئیس‌جمهور

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از قول یک منبع حقوقی آگاه، ضمن اعلام این خبر، اعلام کرد که نخستین جلسه رسیدگی به این شکایت که شاکی در آن ادعای نقض حریم شخصی و حقوق اساسی افراد و استفاده نامشروع از تصویرش را مطرح کرده، در تاریخ ۱۵ ژوئن در دادگاهی در پاریس برگزار می‌شود.

ژان ایناکی، یکی از وکلای بریژیت مکرون، به این خبرگزاری گفت که بریژیت و برادرش، ژان میشل ترونیه، یک شکایت دیگر هم در مورد طرح «تهمت و افترا» ثبت کرده‌اند که می‌تواند دادستانی را به باز کردن یک پرونده کیفری وادار کند.

این اقدام حقوقی ابتدا در کانال تلویزیونی ام۶ گزارش شد که در آن گفته شد سه فرزند بریژیت مکرون از ازدواج قبلی‌ او و همچنین برادرش شکایتی را در این ارتباط به ثبت رسانده‌اند. اخیرا شایعاتی در فرانسه مطرح شد مبنی بر اینکه بریژیت مردی است که تغییر جنسیت داده و هنگام تولد ژان میشل نام داشته است.

دو زنی که از آن‌ها شکایت شده، یکی خود را یک واسط روح و دیگری یک خبرنگار مستقل معرفی کرده است. آن‌ها این شایعه را در ماه دسامبر ۲۰۲۱ به همراه عکس‌های بانوی اول فرانسه و خانواده‌اش در یوتیوب منتشر کردند؛ اقدامی که بعدا در سایر رسانه‌های اجتماعی نیز به‌صورت گسترده بازتاب یافت.

حتما بخوانید:  فتح‌الله‌زاده: آقایان! جای بابامسعود خالیه

دفتر امانوئل مکرون تا پیش از انتشار این گزارش، به درخواست خبرگزاری فرانسه برای اظهارنظر در مورد خبر ثبت شکایت همسر او پاسخ نداد.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، ۲۴ سال از همسرش جوان‌تر است. این دو زمانی که امانوئل هنوز محصلی جوان و بریژیت معلم مدرسه بود، با یکدیگر آشنا شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *