ماجرای دنباله‌دار رقص بچه مدرسه‌ای‌ها با جنتلمنِ ساسی ماجرای دنباله‌دار رقص بچه مدرسه‌ای‌ها با جنتلمنِ ساسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرای دنباله‌دار رقص بچه مدرسه‌ای‌ها با جنتلمنِ ساسی

ماجرای دنباله‌دار رقص بچه مدرسه‌ای‌ها با جنتلمنِ ساسی

برترین‌ها: پس از انتشار کلیپ رقص دانش آموزان با آهنگ ساسی مانکن (خواننده زیرزمینی) در شبکه‌های اجتماعی، واکنش های زیادی از سوی مقامات دولتی به این موضوع نشان داده شد.

ماجرای دنباله دار رقص بچه مدرسه ای ها با جنتلمنِ ساسی

آیت الله کعبی، عضو خبرگان اولین شخصی بود که با اشاره به انتشار کلیپ‌های رقاصی در برخی مدارس کشور گفت: اتفاقاتی که این روزها در مدارس رخ داده و کلیپ‌هایی که پخش می‌شود، برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده برای تضعیف روحیه معنوی ملّت ایران و برای تقویت ناهنجاری‌های اجتماعی و هنجارشکنی و مقابله با فضای ایمان و معنویت است.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران هم در این خصوص می‌گوید: شادی یک حق طبیعی و مسلم همه دانش‌آموزان است اما این شادی تعریف دارد. کریمی افزود: متأسفانه برخی راه را به بیراهه می‌روند و آموزش و پرورش با این افراد برخورد می‌کند.

اولین واکنش وزیر آموزش و پرورش به این موضوع، در توئیتر اتفاق افتاد که با بازخوردهای منفی کاربران مواجه شد.

رقص در مدارس

رقص در مدارس

رقص در مدارس

رقص در مدارس

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: ۳ متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا اعتماد عمومی و باور مردم متدین را نگران می‌کند؛ امیدوارم پلیس فتا هم در این موضوع به ما کمک کند زیرا این کلیپ‌ها بی نام و نشان هستند و تصاویر پخش شده، مدرسه و معلم را تلقین می‌کند لذا حراست و بازرسی این موضوع را به ویژه موضوع اخیر را پیگیری خواهند کرد.

بعد از درخواست وزیر آموزش و پرورش از پلیس برای ورود و بررسی این موضوع، سردار حسین‌ اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ما آمادگی هرگونه کمک به نهاد‌های مختلف را داریم، اما وزارت آموزش و پرورش خود نهاد حراست و بازرسی دارد و باید از ظرفیت‌های خود استفاده کند. وی افزود: در صورت درخواست پلیس برای شناسایی و برخورد با انتشار دهندگان کلیپ‌های نامتعارف در مدارس از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.

حتما بخوانید:  شایعه انتقال آب خوزستان به بصره

علی مطهری، نماینده و نایب رییس مجلس شورای اسلامی، یکی دیگر از مسئولانی بود که درباره پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس واکنش نشان داد و گفت: این موضوع مهمی است، اینکه در برخی مدارس ما ترانه ای که محتوای سخیفی دارد و با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا می کنند، دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی می کنند؛ این قابل قبول نیست.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند، این قابل قبول و تحمل نیست، به خصوص با محتوای اشعاری که دراین ترانه پخش شده است.

اظهار نظر مطهری با انتقاداتی رو به رو شد، به طوری که «»اسی مانکن»، خواننده آهنگی که دانش آموزان با آن رقصیده بودند، در جواب به مطهری نوشت:

«آقای مطهری من شما رو به چالش دعوت میکنم.آهنگ جنتلمن رو گوش بدید با صدای بلند ، اگه خودتون نرقصیدید، بُردیداون موقع هست که خودتون به من دایرکت میدید که (ساسی پاشو همرو برقصون دادا)جدی جدی، دلار، گوشت، گرونی، و و و رو ول کردی، امروز در مورد “جنتلمن” تصمیم گرفتی؟؟؟؟؟؟؟»

رقص در مدارس

واکنش والدین بچه‌ها از دیدن کلیپ و خواندن متن آهنگ نیز جالب توجه است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *