ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی

ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی

برترین‌ها: در نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود که خبرگزاری‌ها خبر ممانعت نیروهای انتظامی از حضور عارف غلامی و سیاوش یزدانی در رختکن استقلال را مخابره کردند.

دقایقی بعد از انتشار این خبر، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که به دنبال همین ماجرا، عارف غلامی و سیاوش یزدانی با نیروهای پلیس درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

عارف غلامی مدافع استقلال درباره برخورد ماموران امنیتی ورزشگاه با او و اجازه ندادن به وی برای ورود به رختکن استقلال گفت: من متنی را آماده کرده‌ام که می‌خواهم برای هواداران در خصوص برخورد بد ماموران امنیتی با من هنگام ورود به رختکن استقلال بخوانم. اینجانب عارف غلامی، خواهرزاده دو شهید و فرزند پدری ایثارگر در ورزشگاه آزادی، ورزشگاهی که در خاک کشورم است، همراه با سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی قرار گرفتیم. به گفته یک ماه پیش مقام معظم رهبری، دوره بزن در رو تمام شده است، اما آن‌ها زدند و رفتند و ما را با خاک یکسان کردند.

وی ادامه داد: با باتون به سر ما زدند و ما را به خاک و خون کشیدند. من کارت بازی را نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم، ولی انگار نه انگار. امیدوارم آن مامور نیروی انتظامی که فیلمبرداری کرد، شرافت داشته باشد و آن فیلمی که ۴۰ به ۲ ما را می‌زدند، منتشر کند. هیچ دلیل خاصی نداشت که ما را می‌زدند. یزدانی در حال گریه کردن در رختکن است. این اتفاق بین ۲ نیمه رخ داد.

حتما بخوانید:  لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد

عارف غلامی همچنین در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد:

ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی

ماجرای کتک خوردن ۲ بازیکن استقلال در حاشیه دربی

یزدانی: درگیری ام با ماموران را پیگیری می‌کنم

سیاوش یزدانی هم درخصوص درگیری‌اش با مأموران نیروی انتظامی اظهار داشت: بین دو نیمه می‌خواستیم به رختکن برویم که سرم به سر دادستان خورد. او به من گفت هُل نده و من از دادستان عذرخواهی کردم. یک فرمانده میدانی به نام دهقانی گفت اینجا چه کار داری. من گفتم بازیکن استقلالم که او حرفی به من زد! من و غلامی گفتیم درست حرف بزن که با هم درگیر شدیم. او مرا زد و چند پله افتادم.

وی ادامه داد: کسی که لباس مأمور دولت را پوشیده، به چه اجازه‌ای بازیکن استقلال را در ورزشگاه آزادی می‌زند؟ چه کسی حق ما را می‌گیرد؟ بعد چند نفر را به رختکن فرستادند که ما مصاحبه نکنیم. این مأمور مرا گرفت و عارف پشت من آمد. ۲۰ نفر غلامی را زدند و ۲۰ نفر مرا. حرمت لباس مأموران را نگه داشتم، اما آن‌ها حرمت لباس خود را نگه نداشتند. ما را به اتاقی بردند که ما را آرام کنند، اما دهقانی آنجا به من سیلی زد.

«هم مأمورانی که لباس پلنگی پوشیده بودند، هم مأموران با لباس زرد و هم لباس شخصی‌ها ما را زدند.» مدافع استقلال ضمن بیان این جمله گفت: دوربین پلیس هم آنجا بود و نمی‌دانم این تصاویر را پخش می‌کنند یا خیر. می‌خواهم از حق باشگاه و خودم دفاع کنم. مرا کتک زدند و می‌خواستم بگویم که این قضیه را پیگیری کنید. مصاحبه تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم. من از آن‌ها شکایت می‌کنم و تا ته ماجرا هستم.

حتما بخوانید:  خلاصه بازی سوئیس ۱ (۱) - اسپانیا ۱ (۳)

واکنش خلیل‌زاده به درگیری غلامی و یزدانی با ماموران

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درباره اتفاقات رخ داده برای یزدانی و غلامی و درگیری این دو با ماموران نیروی انتظامی گفت: در جریان این اتفاق قرار گرفتم و موضوع درگیری را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: با فرماندهی نیروی انتظامی گفت و گو داشتیم. قطعا این موضوع از سوی باشگاه استقلال پیگیری خواهد شد.

صحبت‌های این دو بازیکن را در ادامه می‌بینید:

 

var player = videojs(“player_670772_2276350”,{ techOrder: [ “html5” , “flash”],poster:””,width:400,height:300});

videojs.addLanguage(“en”, {“No compatible source was found for this media.”: “مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد.”});
player.one(“play”, (function(){
$.post(“/fa/ajax/news/video/2276350”,{},function (data) {});
}));

تعداد بازدید : ۲۹

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *