ماسک خوبه؟ قطعا، اما چرا از هفته بعد؟ ماسک خوبه؟ قطعا، اما چرا از هفته بعد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ماسک خوبه؟ قطعا، اما چرا از هفته بعد؟

ماسک خوبه؟ قطعا، اما چرا از هفته بعد؟

برترین‌ها: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مکان‌هایی که تجمع وجود دارد یا سرپوشیده است اجباری شود در همین حال بنابر اخبار تائید نشده برخی در حال سواستفاده از الزام استفاده از ماسک هستند!

برخی کاربران فضای مجازی اعلام کردند الزام استفاده از ماسک فضا را برای سواستفاده برخی واردکنندگان ماسک که از این طرح بهره مالی می‌برند فراهم کرده است.

ماسک خوبه؟ قطعا، اما چرا از هفته بعد؟

در همین حال این ابهام وجود دارد که چرا الزام استفاده از ماسک همزمان با افزایش شیوع کرونا با یک هفته تاخیر صورت گرفته است و شهروندان و کارشناسان تاخیر در این طرح را جایز نمی‌دانند.

همچنین انتشار خبر ممنوعیت فروش ماسک N۹۵ سوپاپ‌دار در کرمانشاه این شایعه را تقویت کرده که برخی می‌خواهند با احتکار و یا احتمالا کم فروشی ماسک N۹۵ دوباره به گرانی این کالا دامن بزنند.

البته مسئولان پزشکی در کرمانشاه ضمن تکذیب این شایعه به خطرات استفاده از این نوع ماسک اشاره کرده و  اعلام کردند: سوپاپ این ماسک یک طرفه بوده و دم بیمار را بیرون می دهد، لذا اگر فردی بیمار بوده و از بیماری خود مطلع نباشد، این ویروس را به راحتی از ماسک بیرون داده و اطرافیان را آلوده می کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قرص‌های ضدباروری برای مردان هم به بازار آمد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *