مجیدی:‌ درباره سرمربی تیم ملی، تند صحبت کردم مجیدی:‌ درباره سرمربی تیم ملی، تند صحبت کردم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مجیدی:‌ درباره سرمربی تیم ملی، تند صحبت کردم

مجیدی:‌ درباره سرمربی تیم ملی، تند صحبت کردم

ایسنا: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز دوشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: قبل از این که درباره بازی فردا صحبت کنم، می‌خواهم درباره تیم ملی صحبت کنم. اعتراف می‌کنم که یک مقداری تند صحبت کردم. من سرمربی تیمم هستم و می‌خواهم از حق بازیکنانم دفاع کنم. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند و در عالم مربی‌گری حرفه‌ای می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او می‌تواند هر طور دوست دارد ترکیب تیمش را بچیند. می خواهم تیم استقلال برای ایشان شان بالاتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با اسکوچیچ دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارد.

مجیدی:‌ درباره تیم ملی تند صحبت کردم

او ادامه داد: تیم پیکان در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داده است. ما فرصت اشتباه نداریم و باید باهوش بازی کنیم. از بازیکنانم به خاطر تمرینات تیم ممنون هستم. امیدوارم این بازی با موفقیت پیش برود.

مجیدی درباره عزیزبک آمانوف و وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: ما یک بازیکن برزیلی مد نظر داشتیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم. من یک بازیکن دیگر را پیشنهاد دادم و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم و امیدوارم این بازیکن بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صالح حردانی می‌تواند در بازی فردا برای استقلال بازی کند؟ گفت: باشگاه به من گفته است می‌تواند به بازی برسد.

حتما بخوانید:  تورم کلانشهر‌ها الگوی مهاجرت در ایران را تغییر داد

وی درباره وضعیت عارف آقاسی و جدایی این بازیکن از استقلال گفت: عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود و یک ماهی بود با ما به خاطر مسائل روحی و روانی می‌خواست در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. این بازیکن جزو برنامه‌های خروج ما نبود.

مجیدی درباره حضور فابیو جانواریو در ایران و انتصاب آرش برهانی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم که آقای جانواریو قرار است سر تمرین بیاید. ایشان یکی از خارجی‌های خوب فوتبال ما بود. در مورد آرش برهانی هم باید بگویم که ایشان با تیم امید عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در پست جدیدشان موفق باشند.

دو تیم پیکان و استقلال فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می‌روند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *